خدمات میز امداد مشتریان بانک کارآفرین چیست؟
«میز امداد مشتریان» بانک کارآفرین در راستای تحقق بیش از پیش اصل مشتریمداری و با هدف راهنمایی و پاسخگویی نظاممند، سریع و بدون محدودیت زمانی و مکانی به مشتریان ارجمند و پیگیری مشکلات، شکایتها و پیشنهادات ایشان راهاندازی شده است. آیا با خدمات میز امداد مشتریان بانک کارآفرین آشنایی دارید؟
مشتریان گرامی بانک کارآفرین میتوانند از طریق شماره 23350-021 با این مرکز در تماس باشند.
اهداف و کارکردهای میز امداد مشتریان بانک کارآفرین
اهداف میز امداد مشتریان عبارتند از:
- ارتقاء سطح خدمترسانی مطابق با اصل مشتریمداری
- حمایت و پشتیبانی از مشتریان در راستای پیگیری و رفع نظاممند مشکلات و شکایات مشتریان
- تسهیل و تسریع فرایند اطلاعرسانی به مشتریان
- سهولت پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان فارغ از محدودیتهای زمانی و مکانی
- ایجاد ارتباط دوسویه بین بانک و مشتری به شکل کارا و اثربخش
در حال حاضر میز امداد مشتریان در روزهای کاری از 7:30 الی 17 پاسخگوی مشتریان میباشد.
خدمات قابل ارائه
- ارائه اطلاعات تماس شعب و واحدها و دستگاههای خودپرداز بانک سراسر کشور
- اعلام نزدیکترین شعبه به مشتری
- راهنمایی مشتریان در خصوص انواع حسابهای ریالی و ارزی قابل افتتاح در بانک کارآفرین، شرایط و مقررات حسابهای مذکور و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت افتتاح حساب
- راهنمایی مشتریان در خصوص خدمات بانکداری الکترونیک قابل ارائه در بانک شامل اینترنتبانک، انواع کارتهای بانکی، تلفن بانک، پایانههای فروش، اطلاعرسانی از طریق پیامک
- راهنمایی مشتریان در خصوص شرایط، مقررات و اسناد و مدارک مورد نیاز جهت استفاده از خدمات الکترونیک
- راهنمایی مشتریان در خصوص امکانات و خدمات صندوق امانات، صندوقهای سرمایهگذاری، خدمات ساتنا، پایا، خودپرداز، شتاب و شرایط و همچنین مقررات دریافت خدمات مذکور
- دریافت، ارجاع و پیگیری مشکلات مربوط به کارکرد و نصب پایانههای فروش به واحدهای پشتیبانی بانک
- مسدود نمودن کارتهای بانکی مشتری
- غیرفعال نمودن حساب کاربری اینترنتبانک مشتری
راهنمایی مشتری جهت رفع مغایرتهای مالی و پیگیری تا حصول نتیجه - پیگیری سایر موارد مطرح شده از سوی مشتریان و ارجاع آن به شعب و سایر واحدها تا حصول نتیجه مطلوب