خدمات اینترنت‌ بانک کارآفرین چیست؟

سامانه اینترنت‌ بانک کارآفرین (کارانت) قابلیت ارائه امکاناتی از جمله امکان انتقال وجه داخلی را برای مشتریان حقوقی دارد.

بانک کارآفرین «سامانه اینترنت بانک» را جهت انجام تراکنش مالی با احراز شرایط برداشت (کنترل امضاداران سپرده) توسط دستگاه Token با رمز آنی یک‌بار مصرف برای مشتریان حقوقی و حقیقی (دارای حساب مشترک) راه‌اندازی کرده است.

سامانه اینترنت‌ بانک کارآفرین (کارانت) قابلیت ارائه امکاناتی از جمله امکان انتقال وجه داخلی، امکان انتقال وجه بین بانکی، پیگیری تراکنش مالی، امکان لغو، ویرایش و رد درخواست‌های ثبت شده را برای مشتریان حقوقی دارد.

مراحل انجام تراکنش مالی برای مشتریان حقوقی در اینترنت‌ بانک کارآفرین بدین ترتیب است:

  • ایجاد تراکنش توسط مسئول امور مالی که حساب کاربری حقوقی به ایشان تخصیص یافته است.
  • تراکنش مالی به کارتابل تمامی صاحبان امضا ارسال شده و در انتظار تصمیم و تایید آنها می‌ماند، این تراکنش برای یک بازه 7 روزه معتبر است.
  • تایید یا رد تراکنش توسط امضاداران
  • بررسی شرایط برداشت و اعلام به مسئول امور مالی هنگام احراز شرایط برداشت توسط سیستم
  • ارسال نهایی تراکنش توسط مسئول امور مالی

نحوه درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»

  • مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک کارآفرین همراه با اصل کارت ملی
  • تکمیل فرم درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»
  • مراجعه مجدد به شعبه درخواست کننده خدمات مذکور همراه با اصل کارت ملی و دریافت پاکت محرمانه شناسه کاربری و رمز ورود
  • ورود به سایت بانکداری اینترنتی و فعال‌سازی پروفایل اینترنتی حداکثر طی مدت 5 روز از زمان دریافت پاکت مذکور

خدمات غیرمالی اینترنت‌ بانک کارآفرین

  • اعلام جزئیات و خلاصه وضعیت حساب
  • نمایش جزییات حساب
  • نمایش صورتحساب موقت و دوره‌ای
  • بازنگری سوابق تراکنش‌ها
  • مشاهده چک‌های واگذار شده به حساب
  • نمایش خلاصه وضعیت تسهیلات
  • پیگیری تراکنش‌های پایا

دریافت راهنمای استفاده از خدمات اینترنت‌بانک (ویژه افراد حقیقی)

دریافت راهنمای استفاده از خدمات اینترنت‌بانک (ویژه افراد حقوقی)

خدمات مالی اینترنت‌ بانک کارآفرین

  • انتقال وجه داخلی بین حساب‌های کارآفرین
  • انتقال وجه بین بانکی ساتنا
  • انتقال وجه بین بانکی پایا
  • انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و غیرشتابی)
  • کمک به موسسات خیریه
  • مسدود کردن کارت برداشت نقدی
  • پرداخت قبوض تکی
  • پرداخت قبوض دسته ای
  • خرید شارژ ‌(ایرانسل، همراه‌اول، تالیا)

نحوه درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»

  • مراجعه حضوری به هر یک از شعب بانک کارآفرین همراه با اصل کارت ملی
  • تکمیل فرم درخواست استفاده از «خدمات بانکداری اینترنتی»
  • مراجعه مجدد به شعبه درخواست کننده خدمات مذکور همراه با اصل کارت ملی و دریافت پاکت محرمانه شناسه کاربری و رمز ورود
  • ورود به سایت بانکداری اینترنتی و فعال‌سازی پروفایل اینترنتی حداکثر طی مدت 5 روز از زمان دریافت پاکت مذکور

امکان دریافت پیام کوتاه برای رویدادهای زیر در بانکداری اینترنتی وجود دارد:

  • هنگام ورود به سامانه بانکداری اینترنتی
  • هنگامی که پروفایل اینترنتی به علت چندین ورود ناموفق به سامانه غیر فعال می‌گردد.
  • هنگامی که کاربر شعبه، پروفایل اینترنتی را هنگام تحویل پاکت محرمانه فعال  می‌کند.
  • زمانی که کاربر شعبه، شناسه کاربری مشتری را به هر دلیلی غیرفعال می‌کند.
  • در زمانی که کاربر شعبه، رمز ورود را Reset می‌کند.
  • زمانی که کاربر شعبه، درخواست دسته چک را تایید می‌کند.
  • زمانی که کاربر شعبه، درخواست دسته چک را رد می‌کند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.