آدرس تمامی خودپردازهای غیرنقدی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین به منظور جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، و کاهش جابجائی وجوه نقد لیست دستگاه های خودپرداز غیرنقدی خود را برای استفاده هم میهنان عزیز اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک ایران زمین، این بانک در راستای سلامت عمومی جامعه و کاهش گردش وجوه نقد در وضعیت فعلی برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا تعدادی از خودپردازهای داخل شهری خود را صرفا برای ارائه خدمات بانکداری الکترونیک ( اعم از انتقال وجه، دریافت مانده‌حساب، پرداخت قبوض، پرداخت اقساط تسهیلات، مشاهده چند گردش آخر حساب، خرید شارژ تلفن همراه و غیره…) اختصاص داده است.

بر اساس بخشنامه ابلاغی بانک مرکزی به تمامی بانک های کشوریکی از مراکز بسیار مستعد برای انتقال ویروس کرونا، نقل و انتقال فیزیکی وجوه نقد شامل اسکناس، ایران چک و مسکوکات است لذا به منظور حفظ سلامت جامعه و پیشگیری از انتقال بیماری دستورالعملی در این زمینه برای کاهش وجوه نقد به بانک ها اعلام شد.

امسال پول نو در شعب بانک ایران زمین توزیع نمی شود و از هموطنان خواست به منظور پیشگیری از شیوع ویروس کرونا از مبادلات نقدی در بانک ها اجتناب و از دریافت و پرداخت هر گونه وجوه نقد خودداری کنند. مردم عزیزبه منظور حفظ سلامتی خود باید از ابزارهای جایگزین الکترونیکی و سامانه‌های بانکی برای مبادلات خود استفاده کنند.

 

لیست خودپردازهای غیرنقدی بانک ایران زمین

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.