خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل

همه خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل در ادامه امده است. در این مطلب خدمات موبایل بانک ملل وروش فعالسازی و استفاده معرفی شده است.

سامانه همراه بانک موسسه اعتباری ملل امکان انجام کلیه تراکنش های مجاز شبکه بانکی را به صورت غیر حضوری و با صرف کمترین زمان و هزینه مهیا نموده است. ما در ادامه صفر تا صد موبایل بانک موسسه ملل را بررسی کردیم:

با استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک موسسه اعتباری ملل بدون مراجعه حضوری به شعبه، اطلاعات مربوطه به حساب های خود را به صورت لحظه ای در اختیار داشته و از راه دور امور مالی خود را مدیریت کنید. دارندگان کلیه حساب های موسسه (جاری, پس انداز و تسهیلات) با یک دستگاه تلفن همراه و امکان اتصال به اینترنت می توانند از این امکان استفاده کنند.

خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل

در ادامه خدمات موبایل بانک موسسه اعتباری ملل بررسی شده است:

نوع  همراه بانک ( Mobile bank)
فهرست خدمات تجمیعی بانک ها بر روی همراه بانک
داخلیموجودی حساب
داخلی/ شتابی انتقال وجه ( کارت به کارت – سحاب )
داخلیصورت حساب
داخلیپرداخت قسط تسهیلات
داخلیپرداخت قبوض (کارت – حساب )
داخلی / شتابی پرداخت قبوض (کارت یا حساب – به صورت دستی و از طریق بارکد خوان)
داخلیمسدودی کارت
داخلیتغییر رمز  همراه بانک (ورود – دسترسی سریع)
داخلیغیرفعال‌ سازی همراه بانک
داخلیشعبه یاب
داخلیگزارش مغایرت
بین بانکی انتقال وجه بین بانکی پایا (یک به یک)
بین بانکی انتقال وجه بین بانکی ساتنا
بین بانکیاستعلام شماره شبا
داخلی / شتابیخرید شارژ

توجهات لازم جهت به روز رسانی نسخه جدید همراه بانک:

  • پس از دانلود نسخه جدید همراه بانک موسسه ملل و نصب آن, به صورت خودکار نسخه قبلی به روز رسانی شده و بدین صورت نیازی به حذف نسخه قدیمی از روی گوشی همراه نمی باشد.

مراحل فعال سازی و استفاده از سرویس:

  • مراجعه به یکی از شعب موسسه اعتباری ملل در سراسر کشور و تکمیل فرم درخواست فعال سازی خدمات همراه بانک
  • دانلود نسخه نرم افزار متناسب با سیستم عامل گوشی همراه از مسیر زیر:

 

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.