دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال به حساب بانک کارآفرین

فرآیند دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال به حساب بانک کارآفرین در ادامه آمده است.

درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب های بانک کارآفرین این امکان را برای صاحبان سایت های اینترنتی مجاز فراهم می‌سازد تا به هنگام مراجعه مشتریان به سایت اینترنتی و خرید آنها از سایت مذکور، بهای حاصل از فروش کالا و خدمات، با استفاده از درگاه پرداخت به حساب بانکی صاحب وب سایت نزد بانک کارآفرین واریز گردد.

دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال به حساب بانک کارآفرین

درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) خدمتی است که فروشگاه های اینترنتی، موسسات و سازمان های صاحب کالا و خدمات، بواسطه آن می توانند وجوه حاصل از فروش کالا و خدمات را از خریدار (دارندگان کارت های عضو شبکه شتاب) دریافت نمایند.

درگاه پرداخت اینترنتی متصل به حساب های بانک کارآفرین این امکان را برای صاحبان سایت های اینترنتی مجاز، فراهم می سازد تا به هنگام مراجعه مشتریان به سایت اینترنتی و خرید آنها از سایت مذکور، بهای حاصل از فروش کالا و خدمات، با استفاده از درگاه پرداخت به حساب بانکی صاحب وب سایت نزد بانک کارآفرین واریز گردد. به عبارت دیگر امکان ارائه خدماتی نظیر فروش انواع بلیط همانند بلیط هواپیما، قطار و پرداخت بهای کالا و خدمات دیگر از بستر اینترنت و از طریق این خدمت برای مشتریان محترم فراهم می شود.

بر اساس مقررات بانک مرکزی، جهت اعطای پذیرندگی درگاه های پرداخت الکترونیک، صاحبان وب سایت (فروشندگان کالا و خدمات در بستر اینترنت) باید نسبت به دریافت گواهی نماد الکترونیکی اقدام نمایند. گواهی نماد، نشانه‌ای نمادین است که منحصراً توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی واقع در وزارت صنعت، معدن و تجارت صادر شده و به کسب و کارهای مجاز با هدف ساماندهی، احراز هویت و صلاحیت آنها اعطا می‌گردد.

گواهی نماد الکترونیکی پس از بررسی درگاه‌ (وب‌سایت فروشنده) و احراز هویت و صلاحیت فروشنده (حقیقی یا حقوقی) صادر می‌گردد. اطلاعات کامل در ارتباط با جزییات مدارک و مستندات مورد نیاز برای کسب گواهی نماد الکترونیکی برای صاحبان سایت های اینترنتی در وب سایت نماد ذکر شده است.

مدارک مورد نیاز برای دریافت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال آن به حساب بانک کارآفرین

مدارک و مستندات مورد نیاز برای اعطای درگاه پرداخت اینترنتی به اشخاص حقیقی و حقوقی به شرح زیر است:

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقیقی

1. تصویر برابر با اصل شده جواز کسب

2. تصویر برابر با اصل شده کارت ملی و شناسنامه صاحب/صاحبان حساب (حسابی که به درگاه پرداخت متصل می گردد.)

3. گواهی تایید شماره شبا از بانک کارآفرین (در محل شعبه بانک کارآفرین به مشتری ارائه می گردد

4. اخذ گواهی نماد اعتماد (مراجعه به سایت نماد )

5. تکمیل فرم اطلاعات پذیرندگی و فرم قرارداد در محل شعبه بانک کارآفرین

مدارک مورد نیاز برای اشخاص حقوقی

1. تصویر برابر با اصل شده جواز کسب

2. تصویر برابر با اصل شده اساسنامه

3. آخرین روزنامه رسمی شرکت تصویر برابر با اصل شده

4. تصویر برابر با اصل شده کارت ملی و شناسنامه کلیه صاحبان حساب (حسابی که به درگاه پرداخت متصل می گردد.)

5. تصویر برابر با اصل شده کارت ملی و شناسنامه کلیه اعضای هیئت مدیره و مدیر عامل

6. گواهی تایید شماره شبا از بانک (در محل شعب بانک به مشتری ارائه می گردد.)

7. اخذ گواهی نماد اعتماد (مراجعه به سایت نماد )

8. تکمیل فرم اطلاعات پذیرندگی و فرم قرارداد در محل شعبه بانک کارآفرین

9. ارائه شناسه ملی شخص حقوقی

فرآیند دریافت خدمت درگاه پرداخت اینترنتی و اتصال آن به حساب نزد بانک کارآفرین

– مراجعه مشتری به شعبه بانک کارآفرین و افتتاح حساب نزد شعبه

– تکمیل فرم اطلاعات پذیرندگی و فرم قرارداد و ارائه مدارک و مستندات به شعبه بر اساس جدول فوق

– انجام امور مربوط به احراز هویت و کنترل اطلاعات تکمیل شده در محل شعبه

– ثبت درخواست مشتری در سیستم به منظور نصب و راه اندازی درگاه پرداخت توسط شرکت کارت اعتباری ایران کیش (پیمانکار بانک)

– تماس کارشناسان شرکت کارت اعتباری ایران کیش با مشتریان و نصب و راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی برای مشتری

پیگیری راه اندازی درگاه پرداخت و پشتیبانی آن

مشتریان پس از ارائه درخواست راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی به شعب بانک کارآفرین، می توانند برای پیگیری وضعیت درخواست خود نسبت به تماس با میز امداد مشتریان شرکت کارت اعتباری ایران کیش (پیمانکار بانک) اقدام نمایند. درگاه پرداخت اینترنتی در صورت تکمیل بودن مدارک مشتری، حداکثر ظرف مدت 7 روز از تاریخ ارائه درخواست به شعبه برای مشتری راه اندازی می گردد.

در صورت نیاز به پیگیری راه اندازی درگاه پرداخت، مشتریان می توانند نسبت به تماس با میز امداد شرکت کارت اعتباری ایران کیش به شماره (85944191-021) و همچنین مراجعه به وب سایت شرکت مذکور به آدرس www.irankish-co.ir اقدام نمایند.

همچنین در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر و راهنمایی در خصوص راه اندازی درگاه پرداخت اینترنتی و یا در صورت بروز هرگونه مشکلات احتمالی مرتبط با درگاه پرداخت اینترنتی، مشتریان می تواند موضوع را برای پیگیری به میز امداد مشتریان بانک کارآفرین (CRM) به شماره (23350-021) منعکس نمایند تا همکاران این واحد وضعیت درخواست و یا مشکل ایجاد شده را از واحدهای ذیربط پیگیری و به نتیجه آن را به مشتری اطلاع رسانی نمایند.

به منظور راه اندازی هرچه سریعتر درگاه پرداخت و جلوگیری از وقفه در فرآیند مذکور، از مشتریان محترم تقاضا می شود مدارک قید شده را تکمیل و به صورت کامل به شعبه بانک کارآفرین ارائه نمایند. درگاه پرداخت اینترنتی پس از کنترل مواردی از جمله اصالت گواهی نماد الکترونیکی، رعایت پارامترهای امنیتی در طراحی وب سایت و معتبر بودن جوازهای کسب و کار برای مشتری راه اندازی خواهد شد. شایان ذکر است در صورت ناقص بودن و یا عدم اعتبار مدارک و مجوزهای مشتری، راه اندازی درگاه پرداخت صرفاً پس از ارائه و تکمیل مدارک امکان پذیر می‌باشد.

پس از راه اندازی و نصب درگاه پرداخت، در صورت بروز مشکلات فنی و یا مغایرت در انجام تراکنش‌های مربوط به درگاه پرداخت اینترنتی، مشتری می تواند مراتب بروز مشکل و یا مغایرت را از طریق ثبت رخداد در سامانه میز امداد مشتریان شرکت کارت اعتباری ایران کیش، به شماره (85940-021) و یا (85949-021) پیگیری نمایند.

جهت رفاه حال مشتریان محترم، مشاهده ریز تراکنش های انجام شده توسط درگاه پرداخت اینترنتی از طریق لینک موجود در وب سایت شرکت کارت اعتباری ایران کیش میسر می باشد. پذیرندگان درگاه پرداخت اینترنتی با استفاده از اطلاعاتی نظیر «کد پذیرندگی» و «رمز عبور» که پس از فعال سازی درگاه پرداخت از طرف شرکت کارت اعتباری در اختیار مشتری قرار می گیرد، با مراجعه به لینک زیر می توانند نسبت به مشاهده ریز تراکنش‌های پایانه فروش خود اقدام نمایند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.