اینترنت بانک همراه سپه چیست و روش فعالسازی آن چگونه است؟

اینترنت بانک همراه سپه (Mobile View) نسخه مشتری محور خدمتی جدید از بانک سپه است که خدمات درگاه اینترنت بانک را با تنظیمات متناسب با دستگاه‌های همراه (گوشی های هوشمند، تبلت و…) از طریق اینترنت بر روی دستگاه‌های یاد شده فراهم می‌کند.

خدمات و مزایا اینترنت بانک همراه سپه

– استفاده از خدمات بانکی بر روی تلفن همراه بدون نیاز به نصب نرم افزار کاربردی (همانند نرم افزار همراه بانک)

– قابلیت اجرا بر روی کلیۀ سیستم عامل های موبایل (Black Berry ،java ،iOS ،Android ،Windows Mobile و…)

– امکانات بالای اجرایی دستگاه های همراه هوشمند به لحاظ پشتیبانی از کلیه مرورگرهای وب Internet Explorer (IE) ،Chrome ،Safari ،Fire Fox و نرم افزارهای مرتبط

– امکان استفاده از کلیه خدمات اینترنت بانک از طریق دستگاه های همراه هوشمند بدلیل دارا بودن گواهینامۀ امنیتی درگاه اینترنت بانک

– امکان استفاده از سامانه بر روی دستگاه همراه با قابلیت چرخش صفحه

فرآیند فعالسازی

1. مراجعه مشتری به شعب بانک سپه و تکمیل فرم درخواست سامانه‌های غیرحضوری به منظور فعالسازی اینترنت بانک مشتری محور

2. فعالسازی درگاه اینترنت بانک مشتری محور و صدور و ارسال رمز (توسط شعبه)

3. درج آدرسebanksepah.ir در منوی نوار آدرس (Address Bar) مرورگر دستگاه همراه (توسط مشتری)

4. وارد نمودن نام کاربری و رمز ورود به درگاه اینترنت بانک نسخه مشتری محور (اخذ شده از شعبه بانک) در صفحه اینترنت بانک همراه (Mobile View)

5. ورود به صفحه دریافت خدمات اینترنت بانک مشتری محور از طریق اینترنت بانک همراه

 فرم درخواست تخصیص OTP / صدور مجدد کد فعالسازی / غیرفعالسازی OTP

 فرم تفاهم نامه تأیید چک‌های جاری طلایی از طریق سامانه بانکداری اینترنتی

  روش‌های فعال‌سازی و دریافت رمز دوم پویای بانک سپه + فیلم آموزشی
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.