سامانه هدف بانک آینده چیست و چطور کار می‌کند؟

سامانه‌ هدف بانک آینده به طور مداوم و روزانه داده‌‌های تراکنش‌‌های مالی کاربران را پالایش و مرتب می‌کند.

امروزه و با فراگیر شدن استفاده از ابزارهای نوین پرداخت، صورتحساب بانکی مشتریان نشان دهنده‌‌ بخش مهمی از سبک زندگی آن‌‌ها است. سامانه‌‌ هدف بانک آینده با ثبت اتوماتیک تراکنش‌های هزینه و درآمد و ارائه گزارش‌های تحلیلی دقیق به مدیریت دخل و خرج کاربران کمک می‌‌کند.

سامانه هدف بانک آینده چطور کار می‌کند؟

سامانه‌ هدف بانک آینده به طور مداوم و روزانه داده‌‌های تراکنش‌‌های مالی کاربران را از سامانه‌‌های مختلف بانک آینده دریافت سپس آن‌ها را پالایش و مرتب کرده و با بهره‌بردن از دانش اندوخته در سامانه، تراکنش‌های مالی را دسته‌بندی و نمودارهای کاملی از نحوه هزینه و درآمد، در اختیار وی قرار خواهد داد.

این نمودارها شامل نمودار دسته‌بندی هزینه‌ها، نمودار دسته‌بندی درآمدها، نمودار تراز سالیانه کاربر، نمودار روندهای هزینه و درآمد کاربر در طول زمان است که به کاربر دید جامعی از وضعیت و چگونگی هزینه‌ها و درآمدها می‌دهد. همچنین کاربر می‌تواند با وارد نمودن بودجه‌ خود در این سامانه، گزارش انحراف از آن را مرتب ببیند و با ثبت دستی تراکنش‌‌های غیر بانکی خود (یا دریافت فایل اکسل حساب‌های خود در سایر بانک‌‌ها) گزارش‌‌های کامل و یکپارچه‌‌ای از دخل و خرجش دریافت کند.

سامانه هدف بانک آینده چیست؟

قابلیت‌های سامانه هدف بانک آینده

دریافت و دسته‌بندی تراکنش‌ها

این سامانه هر روز تراکنش‌های مالی را از صورت‌حساب‌ کاربر استخراج کرده و پس از پالایش و مرتب‌سازی، آن‌ها را به شکل هوشمند یا با به‌کارگیری الگوهایی ساخته شده توسط کاربر، دسته‌بندی می‌نماید.

زدن برچسب

مشتری می‌‌تواند برای هر تراکنش، علاوه بر یک دسته‌بندی، تعداد دلخواهی برچسب نیز تعیین کند. برچسب‌‌ها برای پیگیری کردن موضوعات خاص توسط مشتری یا به عنوان زیر دسته‌بندی به کار می‌روند. مثلاً ممکن است مشتری در یک سفر مخارج مختلفی مانند خوراک، رفت و آمد، خرید هدیه و … انجام دهد که هر کدام در دسته‌ خود جای می‌‌گیرند؛ ولی می‌‌توان با زدن برچسبی چون “سفر تابستان 1394” به همه، آن‌ها را با هم تجمیع نمود.

نمودارهای تحلیلی

انواع نمودار دایره‌‌ای، خطی، میله‌‌ای، میله‌‌ای تجمیعی، تراز، و ابری برای مشتری رسم می‌‌شوند.

بودجه‌بندی

کاربر می‌‌تواند برای هرکدام از دسته‌‌بندی‌‌های دریافت و پرداخت خود بودجه‌‌ی سالانه، فصلی، یا ماهانه‌‌اش را تعیین کند. سامانه هدف درصد تحقق بودجه‌‌ی هریک از دسته‌‌ها را به کاربر نشان داده و نمودار انحراف از بودجه را (نسبت به تاریخ جاری) برایش رسم می‌‌کند.

صورت‌حساب پیشرفته

کاربر می‌‌تواند تراکنش‌‌هایش را به شکلی بسیار منعطف، فیلتر نماید. با استفاده از امکان برچسب‌زنی و اینصورت‌حساب، کاربر خواهد توانست سوابق مخارج و درآمدهایش را به خوبی مرور کند.

افزودن تراکنش دستی

کاربر می‌تواند تراکنش‌‌های غیر‌بانکی (یا مربوط به بانک‌‌های دیگر) خود را به سامانه اضافه نماید. بدین‌ترتیب این سامانه تنها مرجع کاربر برای ثبت داده‌‌های مالی‌‌اش خواهد بود. مشتری حتی می‌‌تواند فایل اکسل تراکنش‌‌های حسابش را از اینترنت‌بانک دیگر بانک‌‌ها دریافت و در سامانه‌ی هدف وارد کند.

شکستن تراکنش

کاربر می‌‌تواندیک تراکنش‌‌رابه چند زیر تراکنش بشکند؛ و هر زیر تراکنش را در یک دسته‌‌ی مجزا قرار دهد، یا برایش برچسب جدایی بزند و امکان تغییر وضعیت شکسته‌شدن تراکنش هم وجود دارد.

برای استفاده از امکانات سامانه‌ی هدف تنها کافی است عضو پیشخوان مجازی بانک آینده باشید و با ورود به حساب کاربری خود در پیشخوان مجازی از سامانه‌ هدف استفاده نمایید.

چگونه از سامانه‌ هدف بانک آینده استفاده نماییم؟

مشتریان محترم بانک آینده می‌توانند با مراجعه به نشانی اینترنتی www.abplus.ir، عضو پیشخوان مجازی بانک آینده شوند؛ سپس با وارد‌نمودن نام کاربری و رمز عبور، وارد سامانه‌ی پیشخوان مجازی شده و از سامانه‌ی هدف استفاده نمایند؛ هم‌چنین در صورت داشتن عضویت در پیشخوان مجازی، با ورود به آدرس اینترنتی https://pfm.abplus.ir سامانه‌ی هدف در دسترس خواهد بود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.