تِل‌بانک سامان؛ ترکیب تلفن بانک و گفتگوی مستقیم با بانکداران

با تِل‌بانک سامان می توانید اکثر خدمات بانکی موردنیاز خود را بدون مراجعه حضوری به شعب بانک دریافت کنید.

بانک سامان در راستای تکمیل سبد خدمات خود و برای سهولت و راحتی شما مشتریان درگاه جدیدی با عنوان «تِل‌‎بانک» را راه‌اندازی کرده است. در این درگاه شما مشتریان می‌توانید اکثر خدمات بانکی موردنیاز خود را در هرلحظه و بدون مراجعه حضوری به شعب بانک دریافت کنید.

تِل‌بانک سامان

بانک سامان با راه‌اندازی این درگاه امکانی را فراهم آورده است تا مشتریان بتوانند ازطریق تماس تلفنی با مرکز سامان‌ارتباط به‌طور مستقیم بخشی از خدمات بانکی موردنیاز مانند افتتاح سپرده جدید، پرداخت قبوض، انتقال وجه (داخلی/شتابی) و… را دریافت کنند. در این درگاه، ارائه خدمت به ‌صورت ترکیبی از امکانات تلفنی و نیز مذاکره و گفتگوی مستقیم با بانکداران درگاه تل‌بانک صورت می‌پذیرد.

چگونه از تِل‌بانک سامان استفاده کنیم؟

ارتباط مشتریان با این درگاه ازطریق تماس با سامان‌ارتباط به شماره 0216422 و ارتباط با سر شماره 3 امکان‌پذیر است.

در درگاه تِل‌بانک، شما پس از احراز اولیه با رمز، به بانکداران درگاه تِل‌بانک متصل می‌شوید و ازطریق مکالمه با بانکداران ما درخواست خدمات موردنیاز را اعلام کنید و در نهایت برای تأیید انجام عملیات، شرح عملیات مورددرخواست‌تان به‌صورت صوتی خوانده ‌شده و تأیید عملیات از شما دریافت و عملیات انجام می­شود.

خوب است بدانید تمامی مکالمات بین شما و بانکدار در این درگاه ضبط می­شود.

چه زمانی با تِل‌بانک سامان تماس بگیریم؟

ما در حال حاضر در درگاه تِل‌بانک در روزهای شنبه تا پنجشنبه از ساعت 7:30 صبح تا 22:30 شب به شما مشتریان ارائه خدمت می‌کنیم.

چه خدماتی در درگاه تِل‌بانک سامان ارائه می‌شود؟

خدماتی که در درگاه تِل‌بانک ارائه می‌شود، شامل دو دسته خدمات اطلاع‌رسانی و خدمات تراکنش‌های مالی است که به شرح زیر است:

ردیفتراکنش مالی
1افتتاح سپرده جدید
2انتقال وجه سپرده‌ای
3انتقال بین‌بانکی (پایا و ساتنا)
4انتقال وجه با کارت (داخلی/شتابی)
5مسدودی کارت
6مسدودکردن و ثبت مبلغ چک‌های صادره
7پرداخت کمک‌های مردمی به مؤسسات خیریه
8پرداخت قبوض

خدمات اطلاع‌رسانی می‌تواند در قالب اعلام تلفنی، پیام کوتاه بانکی، فکس و ایمیل به شما مشتریان ارائه شود.

ردیفخدمات اطلاع‌رسانی
1گزارش گردش روزانه، سپرده/کارت
2گزارش گردش ماهانه سپرده/کارت
3گزارش چند گردش آخر سپرده/کارت
4گزارش گردش انتقال وجه (پایا/ساتنا)
5گزارش جزییات تسهیلات
6استعلام شماره کارت
7استعلام شماره شبا
8جزییات دسته‌چک و برگ چک
9استعلام وضعیت چک‌های واگذارشده به‌حساب
10استعلام وضعیت کارت به همراه جزییات آن

کارمز د استفاده از خدمات چقدر است؟

برای انجام خدمات تِل‌بانک کارمزد بسیارکمی دریافت می‌شود که به شرح جداول‌ زیر است:

ردیفعملیاتنحوه ارائه خدمتکارمزد
1اعلام موجودی حساب/کارتتلفنی/پیامک1/000 ریال
2اعلام شماره کارت‌های مشتری
3دریافت شماره شبا
4دریافت گردش روزانه، ماهانه و چند گردش آخر سپرده/ کارتفکس/ایمیل– سال جاری: 5/000 ریال

– سال‌های گذشته: 10/000 ریال

5اعلام جزییات تسهیلات و اقساطتلفنی/فکس/ایمیل1/000 ریال
6دریافت جزئیات دسته‌چک و برگ چک
7گزارش انتقال وجه پایا/ساتنا
8دریافت وضعیت چک‌های واگذارشده به‌حساب2/000 ریال
ردیفعملیاتکارمزد
1افتتاح سپردهرایگان
2مسدودی کارت
3پرداخت کمک‌های مردمی
4انتقال وجه سپرده‌ای5/000 ریال
5انتقال وجه پایا / ساتنا10/000 ریال
6پرداخت قبوض1/000 ریال
7مسدود کردن چک‌های صادره و مبلغ آن100/000 ریال بابت هر برگ چک
8انتقال وجه کارت به کارتاز 5/000 ریال تا 33/000 ریال با توجه به مبل

خدمات تِل‌بانک به چه کسانی ارائه می‌شود؟

خدمات تِل‌بانک به‌تمامی اشخاص حقیقی (اعم از ایرانی و خارجی) ارائه می‌شود. ازآنجایی‌که درگاه تِل‌بانک وابسته به تلفن‌بانک است، بنابراین مشتریان برای استفاده از خدمات درگاه تل‎بانک باید دارای رمز تلفن‌بانک باشند. برای فعال‌سازی تِل‌بانک و دریافت رمزهای آن می‌توانید با مراجعه به یکی از شعب بانک فرم درخواست فعال‌سازی این خدمات را تکمیل کنید.

برای استفاده از تِل‌بانک به چه چیزی نیاز داریم؟

ورود اولیه و استفاده از خدمات درگاه تل‌بانک نیازمند ورود شماره مشتری و رمز تلفن‌بانک (رمز اول تلفن‌بانک) از سوی شماست که ازطریق صفحه‌کلید تلفن اطلاعات خود را وارد می‌کنید. پس از ورود رمز تلفن‌بانک و برقراری ارتباط با بانکدار درگاه تِل‌بانک، می‌توانید انواع خدمات تِل‌بانک را دریافت کنید. تمامی خدمات درگاه تِل‌بانک پس ورود صحیح شماره مشتری و رمز اول تلفن‌بانک به شما ارائه می‌شود؛ اما اجرای نهایی برخی از خدمات تِل‌بانک و در مرحله تأیید، مستلزم ثبت رمز دوم تلفن‌بانک یا رمز دوم کارت توسط شماست که با توجه به ماهیت خدمات تِل‌بانک ورود و ثبت رمزهای یادشده متفاوت است.

خدماتی که براساس رمز دوم تلفن‌بانک یا رمز دوم کارت به مشتری ارائه می‌شوند مطابق جدول زیر است:

ردیفعنوان خدمتنیازمند رمز دوم تلفن‌بانکنیازمند رمز دوم کارت
1دریافت موجودی کارتبله
2انتقال وجه سپرده (داخلی)بله
3انتقال وجه بین‌بانکی (پایا/ساتنا)بله
4انتقال وجه کارت به کارت (داخلی/شتابی)بله
5انتقال وجه کارت به سپرده (داخلی)بله
6پرداخت قبوض از محل سپردهبله
7پرداخت قبوض از طریق کارتبله
8افتتاح سپردهبله
9پرداخت کمک‌های مردمی از محل سپردهبله
10پرداخت کمک‌های مردمی از طریق کارتبله
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.