خدمات اپلیکیشن همراه کارت؛ از اسکن کارت تا گزارش اعتبار بانکی

اپلیکیشن همراه کارت با رویکردی متفاوت نسبت به حوزه پرداخت، تلاش کرده تا در کنار ارائه خدمات معمول در اپلیکیشن‌های مشابه، تسهیل‌گر روابط مالی بین افراد نیز باشد. از جمله این تلاش‌ها می‌توان به تاکید ویژه در بهبود رابط کاربری (UI) و تجربه کاربری (UX) اشاره کرد، که منجر به خلق منوی «مخاطبین» در این اپلیکیشن شده است.

با استفاده از منوی مخاطبین کاربران می‌توانند سابقه مالی خود با دیگر کاربران این اپلیکیشن را مشاهده کنند، و از طریق آن اقدام به ارسال پول و یا درخواست دریافت پول با مخاطبین خود کنند. همراه کارت همچنین از تکنولوژی‌های پیش‌رفته‌ای نظیر «اسکن کارت» نیز بهره‌برداری کرده تا بتواند تجربه کاربری کاربران خود را بهبود دهد.

در کنار موارد اشاره شده، که از ویژگی‌های مختص این اپلیکیشن پرداخت هستند. همراه کارت امکانات مختلفی نظیر کارت به کارت از مبدا اکثر بانک‌ها، خرید شارژ و بسته، استعلام و پرداخت قبض‌ موبایل، استعلام و پرداخت قبض‌های خدماتی مثل قبض تلفن ثابت، دریافت موجودی کارت‌های شتابی و همچنین استعلام و پرداخت خلافی را نیز برای کاربران خود فراهم کرده است.

خدمات اصلی این اپلیکیشن عبارتند از:

  • انتقال وجه کارت به کارت
  • استعلام و پرداخت قبض
  • پرداخت جریمه رانندگی
  • گزارش اعتبار بانکی
  • تعامل مالی با مخاطبان گوشی
  • پرداخت نیکوکاری
  • خرید شارژ و بسته اینترنت

کارت به کارت با همراه بانک1

همراه کارت چگونه کارت به کارت شما را سریع و آسان می‌ کند؟

هدف همراه کارت همواره این بوده است که بستری را فراهم کند تا کاربران بتوانند انتقال وجه و سایر کارهای روزانه بانکی خود را به راحتی هر چه تمام تر و بسیار سریع انجام دهند. برای این منظور قابلیت های زیر در این اپلیکیشن پرداخت ارائه شده است:

  • کارت به کارت بدون داشتن شماره کارت مقصد
  • انتقال وجه با اسکن کارت بانکی از طریق دوربین گوشی
  • واریز به کارت با استفاده از متن کامل پیامک

در ادامه قصد داریم طریقه کارکرد هر کدام از ویژگی های بالا را توضیح دهیم:

کارت‌به‌کارت بدون داشتن شماره کارت مقصد (مخاطبان گوشی)

همراه کارت

یک روش انتقال وجه در همراه کارت، استفاده از مخاطبان گوشی است. در این حالت به جای وارد کردن شماره کارت، می‌توانید مقصد خود را از فهرست مخاطبان گوشی انتخاب کنید.

اسکن کارت مقصد دوربین گوشی

در همراه کارت می‌توانید با استفاده از دوربین گوشی، شماره کارتی که قصد دارید به آن پول واریز کنید را تشخیص داده و وارد کنید. کافیست منوی اسکن را انتخاب کرده و کارت مورد نظر را زیر دوربین گوشی قرار دهید.

کارت به کارت با استفاده از متن کامل پیامک

فرض کنید پیامکی با محتوای زیر دریافت می‌کنید:

«سلام مرصاد جان

اون پولی که بهت گفته بودم رو لطفاً سریع برام بفرست؛ خیلی پول لازمم.

6104337570728091 ممنونم ازت.»

کارت به کارت همراه کارت

در این حالت کل متن پیامک را کپی کرده و در قسمت شماره کارت مقصد Paste کنید. تنها قسمت شماره کارت تشخیص داده شده و سایر بخش‌های پیامک حذف می‌شود.

دانلود اپلیکیشن

این اپلیکیشن از طریق گوگل‌پلی و کافه بازار برای اندروید و از طریق سایت همراه کارت برای آیفون قابل دریافت است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.