ثبت شکایت مودیان مالیاتی الکترونیکی شد

معاون فناوری‌ سازمان امور مالیاتی از آماده شدن بستر الکترونیکی ثبت شکایات مودیان به شورای عالی مالیاتی به منظور کاهش مراجعات مردم و تکریم آنها خبر داد.

 هادی خانی معاون فناوری های مالیاتی سازمان امور مالیاتی از آماده شدن بستر الکترونیکی ثبت شکایات مودیان به شورای عالی مالیاتی به منظور کاهش مراجعات و تکریم آنها خبر داد.

در این نامه خطاب به رئیس شورای عالی مالیاتی آمده است: در پاسخ به نامه شماره 209/18979/د مورخ 1388/12/19 و ضمن تشکر از مساعدت معمول به استحضار می رساند، در راستای تکریم مودیان مالیاتی و کاهش مراجعات ایشان برای ثبت شکایت به شورای عالی مالیاتی، سامانه ثبت الکترونیکی شکایت مودیان به شورای عالی مالیاتی، توسط همکاران این معاونت، طراحی و پیاده سازی شده و آماده بهره برداری است.

این سامانه به عنوان یک خدمت الکترونیک جدید، جهت بهره برداری در اختیار مودیان محترم مالیاتی فرار گرفته است و از طریق سامانه عملیات الکترونیک tax.gov.ir بخش ثبت الکترونیکی اعتراضات و شکایات قابل دسترسی می‌باشد.

در سامانه باد شده، مودیان حقیقی و حقوقی با استفاده از نام کاربری و کلمه عبور دریافتی از خدمات الکترونیک، که پس از اتمام فرآیند پیش ثبت نام الکترونیکی دریافت نموده اند، می‌توانند نسبت به ورود به پورتال و ثبت شکایت به آن شورا، اقدام نمایند.

در سامانه مذکور پس از ورود سال مالی، مشخصات رای قطعی هیات های حل اختلاف مالیاتی از بانک اطلاعات اشخاص حقیقی و حقوقی واکشی می‌شود و پس از ارائه تصویر رای مورد نظر مودی، شکایت وی ثبت و رسید ثبت شکایت همراه پیامک صادر می‌شود.

/ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.