واگذاری چک بانک ملی از طریق خودگردان بدون حضور در شعب

روش واگذاری چک بانک ملی از طریق خودگردان بدون حضور در شعب در ادامه آمده است. این بانک دستگاه‌های VTM را به منظور واگذاری چک بدون حضور در شعب طراحی کرده است.

اطلاعات موجود نشان می‌دهد بیشترین علت مراجعه مشتریان نظام بانکی به شعب، واریز وجه نقد و  واگذاری چک است. این دو عملیات در روزهای جاری که با شیوع ویروس کرونا همزمان شده، می‌تواند جان بسیاری از مشتریان و کارکنان نظام بانکی را به خطر بیاندازد.

واگذاری چک بانک ملی از طریق خودگردان بدون حضور در شعب

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، این بانک اکنون عملیات واریز وجه نقد را به دستگاه‌های «خودگردان» واگذار کرده است، این دستگاه‌ها علاوه بر این که همه خدمات معمول خودپردازها را انجام می‌دهند، در هر تراکنش حداکثر 150 برگه اسکناس یا چک مسافرتی را دریافت کرده و در همان لحظه به حساب مورد نظر واریز می کنند. اما سوال این است که آیا عملیات واگذاری چک، بدون حضور در شعب را می‌توان انجام داد؟

پاسخ به این سوال مثبت است، چرا که بانک ملی ایران دستگاه‌های VTM را به همین منظور طراحی کرده است.

دستگاه‌های VTM که در بیش از 50 نقطه کشور فعال‌اند، مانند یک متصدی امور بانکی مستقر در شعب بانک، برگه‌های چک را از مشتری دریافت کرده و رسید ارائه می‌کنند. علاوه بر این، بسیاری دیگر از تراکنش‌های بانکی از جمله افتتاح حساب، صدور کارت، صدور دسته چک و ارائه صورتحساب مهر شده از طریق این دستگاه قابل انجام است.

بانک ملی ایران برنامه توسعه و افزایش دستگاه‌های VTM را دستور کار دارد تا حداکثر امکانات را برای خلوت‌تر شدن شعب در اختیار  مشتریان بگذارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.