در همین راستا آمازون قصد دارد یک صف خرید مجازی ارائه کند که بازه زمانی خاصی را برای خرید به فرد ارائه می‌کند، همچنین تحویل کالا نیز با توجه به تقدم در ثبت سفارش انجام می‌شود. این اقدام سبب می‌شود رقابت برای ایستادن از بین برود. این اقدام در هفته‌های آینده اجرایی می‌شود. این خرده‌فروش اینترنتی تاکید دارد ارتقای موجودی کالاها را بهبود خواهد داد.

البته آمازون در واکنش به شیوع ویروس کرونا ظرفیت پاسخگویی خود را 60 درصد افزایش داده است. همچنین اقدامات دیگری برای بهبود ارسال مواد غذایی در نظر گرفته است. ساعت خرید برخی فروشگاه‌های «Whole Foods» تغییر کرده تا فقط روی سفارش‌های اینترنتی تمرکز کند.

فروشگاه‌های بدون صندوقدار آمازون چگونه کار می‌کنند؟ + فیلم و عکس

/ دنیای اقتصاد