نقش حیاتی مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی در دوران شیوع کرونا

در روزهایی که مردم با نگرانی های ناشی از ابتلا به بیماری کرونا از منزل خارج می شوند و با مراجعه به شعب بانکی در معرض ریسک های متعددی قرار میگیرند، تنها کافی است با کسب اطلاع از خدمات گسترده مرکز ارتباط با مشتریان که یکی از واحدهای خدمت رسان فعال بانک دی است در هر ساعت از شبانه روز بدون مراجعه حضوری ، برخی از امور بانکی خود را پیگیری کنند.

اهمیت نقش مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی

به گزارش روابط عمومی بانک دی؛ دکتر جمشید قزوینیان، رئیس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی با اشاره به این که در صورت اطلاع رسانی مناسب به مشتریان در خصوص خدمات گسترده غیر حضوری بانک‌ها می‌توان به میزان چشمگیری از حجم مراجعات مشتریان به شعب را کاهش داد، گفت: اهمیت نقش مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی که بصورت 24 ساعته و در تمام طول سال حتی روزهای تعطیل پاسخگوی مشتریان است در دوره شیوع بیماری کرونا بیش از هر زمان دیگری احساس شد و توانست با حل مسائل بانکی هم‌میهنان به صورت غیرحضوری، سهم مهمی در قطع زنجیره انتقال ویروس کرونا و صیانت از سلامت مشتریان و همکاران شعب ایفا کند.

بدون خارج شدن از منزل مشکلات بانکی خود را حل کنید

قزوینیان با بیان اینکه یکی از مهم ترین معیارهای مشتری مداری در هر سازمان، پاسخگویی سریع و دقیق است که در جلب رضایت مشتریان نقشی تاثیرگذاری دارد گفت: مشتریان گرامی بدون نیاز به خارج شدن از منزل با برقرای ارتباط تلفنی با کارشناسان مرکز ارتباط با دی از طریق شماره 28930 می‌توانند برای برطرف کردن انواع مسائل و مشکلات مربوط به بانکداری الکترونیک خود شامل اینترنت بانک، همراه بانک، همبانک و تلفن‌ بانک و انجام امور مربوط به دی کارت از قبیل مسدود سازی کارت و سرویس‌های رمز اول و رمز دوم اینترنت بانک (ایستا و پویا) اقدام کنند.

خدمات مرکز ارتباط با مشتریان بانک دی

رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، با بیان اینکه کارشناسان مجرب، آموزش دیده و خبره مرکز امداد مشتریان با راهنمایی های تخصصی می‌توانند پاسخگوی پرسش ها و ابهامات مختلف مشتریان باشند گفت: راهنمایی مشتریان درباره انواع خدمات و محصولات بانک، شرایط واگذاری انواع تسهیلات، نحوه فعالسازی و استفاده از اپلیکیشن‌های رمزساز (ارس)، ارائه اطلاعات انواع سپرده‌های ارزی و ریالی، اوراق سرمایه گذاری، صندوق ارزش آفرینان از جمله مواردی است که با رفع دغدغه‌های مشتریان، از مراجعه حضوری شان به شعب جلوگیری خواهد کرد.
قزوینیان افزود: شناسایی، بررسی و ثبت انواع مغایرت های ریالی بانکداری الکترونیک، مغایرت های شتابی و مغایرت های مربوط به ATM و رسیدگی به موارد ضبط کارت کاربران دستگاه های خود پرداز بانک دی از دیگر خدمات مرکز ارتباط با دی است.
رییس اداره روابط عمومی و تبلیغات بانک دی، مهارت فنبیان، توانایی انتقال صحیح اطلاعات ، تسلط به مباحث بانکی و نرم افزارهای مرتبط، داشتن سعه صدر در برخورد با مشتریان و در نظرگرفتن نکات امنیتی در زمان ارائه اطلاعات حساب به مشتریان را از ویژگی های برجسته کارکنان مرکز ارتباط با مشتریان دانست و گفت: مشتریان گرامی پس از احراز هویت می‌توانند از تمامی اطلاعات مربوط به حساب خود مطلع شوند.
قزوینیان در پایان از مشتریان خواست تا حد امکان به جای مراجعه حضوری به شعب، ضمن استفاده از خدمات گسترده مرکز ارتباط با مشرتیان بانک دی، نظرات، انتقادات و شکایات خود را نیز از طریق این مرکز مطرح کنند و مطمئن باشند که کارشناسان مرکز تا حصول نتیجه آن را پیگیری خواهند کرد.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.