همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و بانک شهر برای ارائه خدمات بانکی متقابل

منصور یوسفی‌نیا معاون برنامه‌ریزی و فناوری بانک صنعت و معدن، از ایجاد و توسعه طرح خدمت با هدف ارتقاء کیفیت خدمات بانکی خبر داد و افزود: بانک صنعت و معدن به منظور افزایش سرعت و سهولت در دسترسی به خدمات بانکی و بهبود خدمت‌رسانی به مشتریان اقدام به راه‌اندازی طرح خدمت با همکاری بانک شهر نموده است.

همکاری مشترک بانک صنعت و معدن و بانک شهر

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بانک صنعت و معدن، با راه‌اندازی طرح خدمت، امکان همکاری مشترک این بانک با بانک شهر در بهره‌گیری از فناوری اطلاعات جهت ارائه خدمات بانکی متقابل به مشتریان هردو بانک فراهم شده است.

یوسفی‌نیا در این رابطه بیان داشت : مشتریان بانک صنعت و معدن می‌توانند در کلیه شعب در سطح کشور از دو سرویس وصول چک‌های عادی هر دو بانک تا سقف دو میلیارد ریال و عملیات واریز وجه به حساب‌های متمرکز تا سقف 328 میلیون ریال با رعایت ضوابط و مقررات بانک مرکزی استفاده نمایند.

او در این خصوص گفت: اجرای این طرح یکی از رخدادهای مهم در حوزه استقرار بانکداری الکترونیکی است و زمینه ساز ایجاد شبکه بین بانکی خواهد بود. به عبارت دیگرشعب قادر به پذیرش مشتریان هر دو بانک بوده و گام مهمی جهت دسترسی آسان مشتریان به پایانه‌های خدمات بانکی خواهد بود.

وی همچنین اضافه کرد: این خدمت با استفاده بهینه از ظرفیت مشترک شعب بانک صنعت و معدن و بانک شهر به منظور صرفه‌جویی و کاهش هزینه‌های سرمایه گذاری در زمینه توسعه فیزیکی بانک‌ها ایجاد و اجرا شده است. همچنین واریز به حساب و دریافت چک های هر دو بانک بصورت لحظه‌ای از مزایای این طرح است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.