امکان ارسال هدیه به دوستان با کیف پول الکترونیکی همراه کارت

نسخه 5.0 اپلیکیشن پرداخت همراه کارت منتشر شد. یکی از ویژگی‌های این نسخه، امکان ارسال هدیه برای دوستان از طریق کیف پول الکترونیکی همراه کارت است.

با استفاده از این قابلیت، کاربران می‌توانند مبلغ مشخصی را همراه با پیامی که مد نظر دارند، در قالب هدیه برای کیف پول دوستان خود ارسال کرده و آن‌ها را غافل‌گیر کنند. قابلیت ارسال هدیه در روزهایی که ویروس کرونا سبک زندگی مردم را تحت تاثیر خود قرار داده است، می‌تواند جایگزینی مناسب و کاربردی برای کارت‌های هدیه‌ی فیزیکی باشد.

علاوه بر مورد گفته شده، در نسخه جدید همراه کارت امکان اضافه کردن شرح تراکنش و همچنین تکرار آن نیز اضافه شده است. بنابراین حالا کاربران این امکان را خواهند داشت تا پس از انجام تراکنش کارت به کارت، شرح دلیل آن را نیز یادداشت کنند. این ویژگی باعث می‌شود تا با مراجعه به بخش سوابق تراکنش، کاربران بتوانند سابقه‌ی مالی خود را با دقت بیش‌تری بررسی کنند.
همچنین فرایند ورود و فراموشی رمز عبور نیز در این نسخه بهبود یافته و مراحلی برای افزایش امنیت به آن اضافه شده است.

در راستای تحقق این امر، از این پس اگر کاربران قصد ورود به حساب کاربری خود روی دستگاه‌های دیگری را داشته باشند، باید شماره یکی از کارت‌هایی که پیش‌تر در حساب کاربری خود اضافه کرده‌اند را وارد کرده، تا امکان ورود به اپلیکیشن به آن‌ها داده شود.

لازم به ذکر است نسخه 5.0 همراه کارت را هم‌اکنون می‌توانید از وب‌سایت همراه کارت به آدرس https://hamrahcard.ir/ برای آیفون و از طریق گوگل‌پلی و کافه‌بازار برای تلفن‌های هوش‌مند اندرویدی دریافت کنید.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.