عدم نیاز به احراز هویت مجدد در نهادهای مالی با رونمایی از سامانه «پیکاپ» بانک آینده

رونمایی از سامانه «پیکاپ» (پیشخوان کارگزاری در بازار پول) در شعب منتخب بانک آینده، طی مراسمی با حضور دکتر محمد فطانت، مدیرعامل؛ دکتر حسین فهیمی، مدیرعامل شرکت سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) و جمعی از مدیران ارشد بانک آینده، انجام شد.

با راه‌اندازی سامانه‌ای به نام «پیکاپ» (پیشخوان کارگزاری در بازار پول) در شعب منتخب بانک آینده و احراز هویت نهایی در سامانه «سجام»؛ فعالان بازار سرمایه در هیچ‌یک از مراجعات بعدی خود به نهادهای مالی اعم از: کارگزاری‌ها، صندوق‌های سرمایه‌گذاری، شرکت‌های تأمین سرمایه و …، نیاز به احراز هویت مجدد، نخواهند داشت. امکان دریافت کد بورس، دریافت کاربری کارگزاری بانک آینده، تغییر کارگزار ناظر و …، از جمله دیگر امکانات سامانه «پیکاپ» به‌شمار می‌رود.

دکترمحمد فطانت مدیرعامل بانک آینده ضمن تأکید بر ارزش‌آفرینی هر چه بیش‌تر برای مشتریان بازار سرمایه، اظهار داشت: تلاش ما بر آن است که این خدمت برای تمام 4 میلیون و 500 هزار نفری که در حال حاضر، به‌عنوان مشتری، عضوی از خانواده بزرگ بانک آینده، به‌شمار می‌آیند، به‌صورت فراگیر عملیاتی شود و طبیعتاً در صورت تمایل، برای هر یک از هم‌وطنان عزیز که به جمع مشتریان بانک بپیوندند، بلافاصله این امکان، فراهم خواهد بود تا ضمن دریافت کد بورسی خود، وارد بازار سرمایه کشور شوند.

در ادامه، دکتر حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) نیز در خصوص این رونمایی گفت: حال که هم‌وطنان عزیز با اعتماد به بازار سرمایه کشور، در ماه‌های اخیر به این عرصه ورود یافته و قصد دارند، پس‌اندازهای خود را با هدف مشارکت در سازندگی هر چه بیش‌تر کشور عزیزمان، به‌سمت بنگاه‌های تولیدی و خدماتی داخل کشور، سوق دهند، ما نیز مصمم هستیم؛ خدمات بازار سرمایه را یک گام به‌سمت آن‌ها نزدیک‌تر سازیم؛ بدین معنا که مشتریان و تمام هم‌وطنانی که به شعب منتخب بانک آینده، دسترسی‌دارند، این امکان را دارند که با مراجعه به این شعب، احراز نهایی هویت خود در سامانه «سجام» را انجام داده و کد بورسی دریافت کنند.

شایان ذکر است؛ احراز هویت در شعب منتخب و به‌زودی در تمام شعب بانک آینده در سراسر کشور، به‌صورت رایگان و بدون صرف هیچ‌گونه هزینه‌ای، انجام خواهد شد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.