نسخه جدید اپلیکیشن «صاپ» با قابلیت خرید سهام دولتی (ETF) منتشر شد

نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران «صاپ» با امکان ثبت نام و خرید سهام دولتی واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله در بازار سرمایه (ETF) و تجهیز به نرم افزار پرداخت فطریه منتشر شد.

خرید ETF با اپلیکیشن صاپ

به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، نسخه جدید اپلیکیشن پرداخت «صاپ» امکان ثبت نام و خرید واحدهای صندوق سرمایه‌گذاری ETFها را بر روی گوشی‌های تلفن همراه هوشمند فراهم کرد و همزمان با عرضه گسترده سهام دولتی شرکت‌های بزرگ بازار سرمایه تا ماه‌های آینده، شرایط خرید واحدهای این صندوق‌ها را به صورت آنلاین و غیرحضوری نیز تسهیل کرد.

ارتقای نرم‌افزار پرداخت فطریه در نسخه جدید «صاپ» نیز در ماه مبارک رمضان مورد توجه قرار گرفته و کاربران می‌توانند با استفاده از این اپلیکیشن، فطریه خود را در پایان مبارک رمضان  واریز کنند.

خدمات اپلیکیشن صاپ

«صاپ» اولین اپلیکیشن ارائه‌دهنده خدمات کارت به کارت از مبدأ بانک صادرات ایران به سایر بانک‌ها است و تنها سامانه‌ای است که صدور آنلاین بیمه‌نامه به‌ صورت مستقیم را ارائه می‌کند. عملیات فعال‌سازی سامانه به راحتی و بدون نیاز به مراجعه به شعبه انجام می‌شود و تنها با داشتن رمز دوم کارت بانکی می‌توان فعالیت‌های مالی را از طریق سامانه‌ای امن با کاربری آسان انجام داد.

انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شتاب، خرید شارژ آنلاین/ بسته اینترنتی، فروش شارژ به صورت درون‌بانکی، پرداخت به حساب سازمان‌های خیریه و نیکوکاری، پرداخت قبوض، پرداخت قبض موبایل به صورت مستقیم، پرداخت قبوض سازمانی، گردش حساب، امکان ثبت و نگهداری تراکنش‌های پرکاربرد در لیست محبوب من، رویت گزارش تراکنش‌ها و مدیریت پروفایل مشتری از طریق منوی تنظیمات، مهمترین خدمات ارائه شده از طریق اپلیکیشن «صاپ» است.

همچنین با رونمایی از کیف پول و کدخوان الکترونیک اپلیکیشن پرداخت «صاپ» امکان تراکنش و مراوده مالی سریع و آسان بدون نیاز به حضور فیزیکی کارت‌های بانکی فعال در این اپلیکیشن فراهم شد. انتقال وجه بین دارندگان کیف پول «صاپ»  بدون پرداخت کارمزد بانکی، پرداخت از طریق اسکن بارکد دو بعدی (QRکد) پایانه فروشگاهی در این اپلیکیشن بدون حضور فیزیکی کارت از جمله ویژگی‌های کیف پول «صاپ» به شمار می‌رود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.