سامانه پیامکی بانک خاورمیانه چه اطلاعاتی به مشتری می‌دهد؟

سامانه پیامکی بانک خاورمیانه به ازای رویدادهای بانکی در زمان‌های مشخصی از شبانه روز یک پیامک آنی به تلفن همراه مشتری ارسال می‌کند. این اطلاع رسانی برای رویداد صورت گرفته روی محصولات بانکی مانند سپرده، کارت، چک، تسهیلات و یا ارسال پیام‌های مناسبتی خواهد بود.

ارسال پیام به مشتریان توسط سیستم اطلاع‌رسانی پیامکی بانک خاورمیانه، از طریق شماره پیام‌کوتاه 20004860 صورت می‌گیرد.

مهمترین خدمات سامانه پیامکی بانک خاورمیانه 

• ورود موفق و یا ناموفق به سامانه‌های بانکداری الکترونیکی
• تغییر رمز ورود
• افتتاح انواع حساب
• کلیه تراکنش های مالی (واریز، برداشت، انتقال وجه، پرداخت قبوض، ساتنا و پایا و …)
• افتتاح سپرده
• برگشت چک‌های عهده بانک خاورمیانه
• برگشت چک‌های واگذار شده به حساب مشتری
• واریز سود کوتاه‌مدت و بلند‌مدت
• سررسید تسهیلات
• افزودن ذینفع به لیست ذینفعان در اینترنت بانک
• فعال‌ و غیرفعالسازی اینترنت بانک
• تغییر شناسه کاربری اینترنت بانک
• تغییر رمز تراکنش در اینترنت بانک
• تغییر حدود تراکنش روی حساب ها در اینترنت بانک
• ارسال رمز یکبار مصرف در اینترنت بانک
• اطلاع ثبت تراکنش توسط ایجادکنندگان به صاحبان امضا در اینترنت بانک
• درخواست کارت اعتباری
• پرداخت کلیه قبوض خدماتی شهری از طریق اینترنت‌بانک

این خدمت مبتنی بر شماره مشتری بوده و دارندگان حساب در بانک خاورمیانه می‌توانند به صورت پیش‌فرض از این سرویس بر روی کلیه سپرده‌های خود بهره ببرند. لازم به ذکر است امکان لغو این سرویس بر روی سپرده/سپرده‌های منتخب مشتری وجود دارد.
مشتریان محترم می توانند ضمن مراجعه به شعب بانک خاورمیانه و تکمیل فرم تقاضا، نسبت به برقراری سرویس مذکور اقدام کنند.

هنگام انجام عملیات انتقال وجه کارت به کارت مراقب کلاهبرداران باشید

هرگونه تماس تلفنی و یا پیامک مبنی بر برنده شدن در قرعه کشی‌ها، کمک هزینه عتبات عالیات و مشابه آن مشکوک به کلاهبرداری است. بانک خاورمیانه جهت انجام خدمات مالی از پیامک استفاده نمی‌کند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.