قدردانی هلال احمر از ایران کیش

رئیس سازمان داوطلبان هلال احمر از پیمان طبری مدیرعامل ایران کیش قدردانی کرد.

هلال احمر به دلیل جمع آوری کمک از سوی ایران کیش به نفع نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث سیل سال گذشته این قدردانی را به عمل آورده است.

متن این تقدیر نامه بدین شرح است:

« خیر بزرگوار جناب آقای مهندس پیمان منعم طبری »

مدیرعامل محترم شرکت ایران کیش

با سلام و ادب

کار نیکوی انفاق و کمک به نیازمندان موهبتی است که خداوند منان هر کسی را نصیب نخواهد کرد. آنانکه با روح بلند و درک عمیق و اهتمام جدی و مسئولانه در کاهش آلام دردمندان و آسیب دیدگان گام بر می دارند به یقین در پیشگاه حق تعالی عزیزند.

اینک به حکم وظیفه و باور کلام گهر بار «من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق »  با اهدا تندیس و لوح سپاس حسن نیت، همراهی و همدلی جنابعالی را در جمع آوری مشارکت های مردمی جمعیت هلال احمر به نفع نیازمندان و آسیب دیدگان حوادث سیلاب سال 1398 را ارج نهاده و دوام توفیقات روز افزون شما را از محضر خداوند رحمان و رحیم مسئلت می نمایم.

همت تان ستودنی و تلاش تان مقبول حضرت دوست وعزم تان مستدام باد

محمد نصیری

رئیس سازمان داوطلبان»

قدردانی هلال احمر از ایران کیش

گفتنی است ایران کیش در پی سانحه سیل استان سیستان و بلوچستان بنابر وظیفه وعمل به مسئولیت های اجتماعی، از طریق اپلیکیشن پات امکان کمک به سیل زدگان استان سیستان و بلوچستان را با همکاری جمعیت هلال احمر از طریق بخش نیکوکاری خود فراهم کرد.

در اپلیکیشن پرداخت موبایلی پات با انتخاب آیکون “نیکوکاری” و سپس گزینه “کمک به سیل زدگان استان سیستان بلوچستان” مردم از سراسرایران مبالغ مورد نظر خود را جهت کمک به سیل زدگان پرداخت کردند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.