چگونه از موبایل بانک رفاه استفاده کنیم؟

طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهره‌برداری و ارائه به مشتریان است.

روند رو به رشد کاربرد انواع گوشی‌های هوشمند تلفن همراه و رایانه‌های لوحی و نیز استقبال گسترده از خدمات ارزش افزوده آنها موجب گردیده تا درخواست‌های متنوعی از خدمات بانکی بر روی موبایل به عنوان ابزاری مهم در بانکداری غیر حضوری مطرح گردد، لذا به منظور ایجاد وحدت رویه در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک و توسعه و تکمیل خدمات آن، طراحی و تهیه سامانه موبایل بانک رفاه مبتنی بر سیستم عامل Android و iOS انجام شده و آماده بهره‌برداری و ارائه به مشتریان است.

مراحل نصب و فعال‌سازی موبایل بانک رفاه

  • پس از دریافت، همراه بانک رفاه را نصب کنید و وارد برنامه شوید.
  • اگر از شعب بانک رفاه کارگران موبایل بانک را برای خودتان فعال کرده‌اید و بانک یک بسته حاوی نام کاربری و رمز عبور اول و دوم را تحویل شما داده است، بر روی کلید «بلی» کلیک نمایید.
  • نام کاربری خود را که از بانک دریافت کرده‌اید، وارد کنید.
  • بر روی کلید «فعال سازی» کلیک نمایید.
  • شماره تلفنی که هنگام فعال سازی به کارمند شعبه بانک اعلام کرده‌اید را وارد کنید.
  • بر روی کلید «ادامه» کلیک نمایید.
  • پیامکی حاوی کد فعال سازی برای شما ارسال خواهد شد.
  • کد را وارد کنید و بر روی کلید «ادامه» کلیک نمایید.
  • برای راحتی کاربر 2 حالت “ساده” و “استاندارد” پیاده سازی شده است که کاربر بسته به کارکرد خود می‌تواند یکی از این 2 حالت را در هر زمان که بخواهد وارد سیستم شود انتخاب نماید.

ورود به موبایل بانک رفاه

جهت ورود به موبایل بانک رفاه مراحل زیر را انجام دهید:

  • ابتدا حالت مورد نظر خود را از قسمت بالای صفحه انتخاب نمایید. (حالت ساده و یا استاندارد)
  • برای وارد شدن نام کاربری و رمز عبور اول خود را در بخش‌های مربوطه وارد کنید.
  • برای ذخیره نام کاربری خود توسط برنامه و وارد شدن به برنامه تنها با وارد کردن رمز عبور گزینه ذخیره نام کاربری را فعال کنید.
  • بر روی کلید «ورود به سیستم» کلیک نمایید.
  • در اولین ورود خود ابتدا باید رمز عبور اول خود را برای امنیت بیشتر تغییر دهید.
  • پس از وارد کردن رمز عبور جدید بر روی کلید «تایید» کلیک نمایید.

خدمات موبایل بانک رفاه

لیست حساب‌ها و صورتحساب
  • مشاهده صورتحساب
  • لیست حساب‌ها
انتقال وجه
  • انتقال وجه موبایلی
  • انتقال وجه به حساب‌های بانک رفاه
  • انتقال وجه دوره‌ای
  • انتقال وجه کارت به کارت
  • انتقال وجه بین بانکی (پایا)
  • انتقال وجه بین بانکی (ساتنا)
قبض
خرید شارژ
سابقه
مشاهده وضعیت چک
تسهیلات
ویرایش حساب کارت
مدیریت پروفایل
  • مدیریت مخاطب‌ها
  • تغییر نام کاربری
  • تغییر شماره موبایل‌های مجاز
  • مدیریت شناسه پرداخت‌ها
  • ارسال صورتحساب به ایمیل
  • ارسال صورتحساب به فکس
  • درخواست ارسال پیامک موجودی حساب
  • درخواست ارسال پیامک چک برگشتی
تغییر رمز
سایر خدمات

می‌توانید فایل پی‌دی‌اف راهنمای استفاده از موبایل بانک رفاه را از اینجا دریافت کنید.

 

5 نظرات
  1. ناشناس می گوید

    باسلام.شایداین پیشنهادازبنده پذیرفته شودوشایدهم کارامدوخوب واقع شود.حالابنام من وباپاداش بمن بش دکه زهی سعادت.وگرنشودهم که بهرحال نیت بنده خیراست.و….وامابعد….کاش برنامه ای دربانک رفاه تدوین شودکه کسانیکه چنین شرایطی رادارندبهره مندشوند.جهت پرداخت حق بیمه شخصی وازاد مبلغی سپرده گذاری کنیم که ازسودش حق بیمه توسط بانک واریزشودوماهیانه ازچنین مشکلی رهاشویم.نسپرده ای هم به امانت به شمابسپاریم.باتشکر..محمد قدبیگی .درصورت پذیرش واجراخواهشا به حقیرهم اطلاع بدهید ممنونم وسپاسگذار

  2. فلاح می گوید

    سلام
    همرا بانک رفاه را نصب کردم و کد کاربری و رمز را ازشعبه دریافت نمودم و همه مراحل را بدرستی انجام داده ام، و پس از واردکردن نام کاربری و رمز ورود، برنامه باز نمی شود و خطای نام کاربری و یا رمز ورود شما اشتباه است را میدهد در صورتی که همه مراحل را بدرستی انجام میدهم، و چندین با برنامه حذف و مجددا نصب نموده ام اما مشکلش حل نشده چکار باید بکنم.

    1. مریم مهرانگی ز می گوید

      منم همین مشکل را دارم ! با اینکه تمام مراحل را بدرستی ودقت انجام میدهم خطای نام کاربری ورمز عبور میدهد چه باید بکنیم ؟؟

    2. یعقوب می گوید

      سلام این مشکل تو گوشی منم هس وهنوز هیچ راه حلی نیافتم اگه شما مشکلتونو حل کردین به من اطلاع بدین ممنونم

  3. سیدمحمودپورمظفر می گوید

    سلام من زمان زیادیست که ازهمراه بانک رفاه کارت استفاده میکنم ولی روزگذشته ولی روزگذشته بهنگام انتقال وجه پیامی مبنی برغیرفعال بودن کارت مشاهده کردم وباتوجه به تعطیلی ۶روزه بانکهاقادربه ارسال وجه نیستم باتوجه به ضرورت ارسال چی کاری ازدستم برمیادبه دستگاههای itmرفاه هم مراجعه کردم همان پیغام روگرفتم لطفاًراهنمائی فرمائیدتامشکلم حل بشه،متشکرم

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.