امکان فروش سهام عدالت از طریق درگاه بانک ملی و اپلیکیشن ایوا فراهم شد

مشتریان بانک ملی ایران که دارای سهام عدالت هستند می‌توانند از طریق اپلیکیشن ایوا و درگاه بانک اقدام به فروش سهام خود کنند.

آن دسته از متقاضیان فروش سهام عدالت که پس از آزادسازی سهام خود در سامانه سهام عدالت، حساب بانک ملی خود را برای انجام عملیات بانکی معرفی کرده‌اند، می‌توانند بدون مراجعه حضوری و از طریق اپلیکیشن ایوا یا درگاه بانک ملی ایران تا تاریخ 29 خردادماه سال جاری نسبت به فروش حداکثر30درصد سهام خود اقدام کنند.

متقاضیان می‌توانند به صفحه درگاه بانک ملی به نشانی https://sadadpsp.ir/stocks مراجعه و با وارد کردن شماره ملی و شماره شناسنامه خود، فرم اقرارنامه و درخواست فروش سهام عدالت خود را تکمیل و تائید کنند.

سهامدارانی که این عملیات را با موفقیت انجام دهند، کد‌پیگیری دریافت خواهند کرد. پس از آن درخواست‌های ثبت شده مشتریان جهت فروش سهام عدالت به شرکت کارگزاری بانک ارسال و پس از فروش، وجه آن به شماره شبای معرفی شده بانک ملی ایران واریز می‌شود.

شایان ذکر است که این متقاضیان علاوه بر درگاه پرداخت بانک ملی ایران (متعلق به شرکت پرداخت الکترونیک سداد) می‌توانند همین مراحل را از طریق اپلیکیشن ایوا نیز طی کنند.

برای دانلود اپلیکیشن ایوا می توانید عدد 1 را به 2000444 ارسال یا #1*737* را شماره‌گیری کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.