تبدیل شماره حساب بانک ایران زمین به شماره شبا

تبدیل شماره حساب بانک ایران زمین به شماره شبا یکی از خدمات مورد نیاز مشتریان است. بانک ایران زمین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا شماره شبا و شماره حساب خود را به راحتی دریافت کنند.

آیا با روش تبدیل شماره حساب بانک ایران زمین به شماره شبا آشنایی دارید؟بانک ایران زمین این امکان را برای مشتریان خود فراهم کرده تا بتوانند سه کار زیر را به راحتی انجام دهند:

  • تبدیل شماره شبای بانک ایران زمین، به شماره حساب
  • تبدیل شماره کارت بانک ایران زمین به شماره شبا
  • تبدیل شماره حساب بانک ایران زمین به شماره شبا

تبدیل شماره حساب بانک ایران زمین به شماره شبا

«شبا» یا شماره حساب بانکی ایران، به منظور تسهیل و استانداردسازی مبادلات بین بانکی و بین‌المللی بانک‌های کشور، توسط بانک مرکزی ایران، تعریف و تبیین شده است. هر شماره حساب بانکی (صرف نظر از آنکه متعلق به کدام بانک باشد)، قابل تبدیل به یک شماره حساب «شبا» خواهد بود. مشتریان گرامی بانک ایران زمین می‌توانند جهت اطلاع از شماره شبای سپرده‌ی خود از لینک زیر استفاده نمایند.

دریافت شماره حساب و شماره شبای بانک ایران زمین

هر شماره حساب بانکی صرف نظر از آنکه متعلق به کدام بانک باشد، قابل تبدیل به یک شماره حساب «شبا» خواهد بود. برای دریافت شماره شبای همه بانک‌ها از لینک زیر استفاده کنید:

دریافت شماره شبای همه بانک‌ها

 

همچنین با ارسال عدد 2 به شماره 30006905 تمامی شماره حسابها و شناسه شبای خود را در بانک ایران زمین از طریق پیامک دریافت نمایید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.