​نسخه جدید نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران رونمایی شد

نسخه جدید (١.٣) نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران برای سیستم عامل ios و اندروید با شش تغییر عرضه شد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، «تغییر ترتیب نمایش کارت‌ها»، «تعریف نام برای کارت‌ها»، «ویرایش نام کارت‌ها در فهرست نمایش کارت‌ها»، «ارجاع به رمز یکبار مصرف تولید شده در زمان کلیک بر روی کارت مورد نظر در فهرست کارت‌ها»، «حذف کارت در لیست نمایش کارت‌ها» و « تغییر کلمه عبور» تغییرات نسخه ١.٣ نرم افزار تولید رمز یکبار مصرف «ریما» بانک صادرات ایران است.
نسخه جدید نرم‌افزار تولید رمز یکبار مصرف (ریما) بانک صادرات ایران از بخش «تازه‌ها» سایت بانک صادرات ایران  قابل دریافت است.
استفاده از رمز یکبار مصرف بر اساس ضوابط و مقررات بانک مرکزی از ابتدای دی ماه ٩٨ الزامی شد و دارندگان کارت‌های بانک‌ صادرات ایران می‌توانند با مراجعه به سایت این بانک، نرم‌افزار «ریما» را بر روی تلفن‌همراه خود نصب کرده و با استفاده از دستگاه‎های خودپرداز بانک صادرات ایران رمز یکبار مصرف را فعال کنند.
با تعریف رمز ورود به برنامه شامل حداقل شش کاراکتر (شامل یک حرف انگلیسی، یک عدد و یکی از کاراکترهای خاص) برای ورود به «ریما»، مراحل ورود و ثبت‌نام در این نرم‌افزار آغاز شده و با درج شماره تلفن همراه و دریافت کد فعال‌سازی از طریق پیامک، مرحله ثبت‌نام تکمیل ‌می‌شود.
برای ورود به برنامه از بین دو گزینه ورود با اثر انگشت یا رمز عبور باید یکی را انتخاب کرد. در مرحله بعد با مراجعه به خودپردازهای بانک صادرات ایران در بخش «سایرخدمات»، گزینه «فعال‌سازی رمز اول یا دوم» را انتخاب کرده و سپس شماره تلفن خود را وارد کنید. در این مرحله رمز هشت کاراکتری در رسید دستگاه خودپرداز دریافت می‌شود. ضمن اینکه پیامک کد فعال‌سازی نیز به تلفن‌ همراه ارسال می‌شود.
در ادامه باید رمزهای دریافت شده از خودپرداز و پیامک را در قسمت مربوطه نرم‌افزار «ریما» وارد کرد تا امکان دریافت رمز یکبار مصرف از طریق این نرم‌افزار فراهم شود.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.