رونمایی از سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران طی مراسمی، از بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی در سه استان کشور و سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام رونمایی کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیین رونمایی از بیمه حوادث 500 هزار خانه روستایی در استان‌های ایلام، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان و همچنین سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام هم‌اکنون در حال برگزاری است.

این مراسم با حضور حسینعلی امیری، معاون امور مجلس رئیس جمهوری، اسماعیل نجار، رئیس سازمان مدیریت بحران کشور، جلیلی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، حسین فهیمی مدیرعامل شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و مدیران ارشد بانک مهر ایران از جمله دکتر مرتضی اکبری، مدیرعامل این بانک در حال برگزاری است.

بانک مهر ایران پس از ارائه 13 سال خدمات شفاف موفق به جذب 9 میلیون مشتری و پرداخت 7 میلیون فقره تسهیلات قرض‌الحسنه شده است. حال این بانک با اختصاص بخشی از بودجه تبلیغاتی خود 500هزار خانه روستایی را در سه استان بیمه حوادث کرده که این اقدام برای نخستین بار در کشور انجام می‌شود.

این طرح تمام خانه‌های واقع شده در روستاهای سه استان یاد شده را در برمی‌گیرد و علاوه بر ساختمان مسکونی، اثاثیه منزل روستاییان نیز تحت پوشش بیمه قرار گرفته است. بانک مهر ایران با هدف تسریع و تسهیل جبران خسارت‌های ناشی از وقوع بلایای طبیعی مانند سیل و زلزله در روستاهای کشور، توجه خود را بر بیمه حوادث خانه‌های روستایی معطوف کرده است.

رونمایی از سامانه احراز هویت غیر حضوری سجام 

همچنین در این مراسم، بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای برنامه‌های وزیر محترم امور اقتصادی و دارایی مبنی بر توسعه بانکداری دیجیتال و تحقق بانکداری هوشمند در کشور و برنامه‌های ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، از سامانه احراز هویت آنلاین سجام رونمایی کرد.
در این راستا و برای کمک به سازمان ها و نهادهای گوناگون، این آمادگی و توانایی به منظور احراز هویت هموطنان به صورت کاملا آنلاین در بانک مهر ایران وجود دارد و در اولین مرحله باتوجه به اهمیت موضوع احراز هویت متقاضیان دریافت کد بورسی «سجام» با همکاری شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار محقق شد.
هموطنان می توانند با مراجعه به سایت بانک قرض الحسنه مهرایران نسبت به نصب و راه‌اندازی اپلیکیشن همراه بانک «مهریران» اقدام کنند. همچنین دسترسی به این فرایند در بخش احراز هویت الکترونیک سایت سجام به آدرس: https://sejam.qmb.ir/sejam نیز امکان پذیر است.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.