یک بانک بدون شعبه که حتما عاشقش می‌شوید

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ N26 یک بانک دیجیتالی بدون شعبه و مقر آن در برلین آلمان است. نام این بانک از یک روبیک 26 طرفه گرفته شده است. این بانک که در سال 2013 به عنوان یک استارت‌آپ فین‌تکی تاسیس شد، در حال حاضر خدمات خود را در سراسر کشورهای عضو منطقه پرداخت یورو (SEPA) و در ایالات متحده ارائه می‌دهد.

بانک N26؛ هوشمند، دیجیتال، ساده

بانک N26 به شما کمک می‌کند تا منابع مالی خود را بدون دردسر و انعطاف پذیر مدیریت کنید. فقط کافی است چند دقیقه حساب بانکی رایگان خود را با استفاده از یک گوشی هوشمند، بدون نیاز به اسناد کاغذی آزار دهنده افتتاح کنید. تمام حساب‌های بانکی N26 را با هم مقایسه کرده و حسابی را انتخاب کنید که مناسب شما باشد.  

 

یک بانک بدون شعبه که حتما عاشقش می‌شوید

 یک حساب بانکی رایگان بدون هیچ کارمزد پنهان

حساب استاندارد N26 تمام نیاز‌های شما برای خرج کردن، ذخیره کردن و رصد پول رفع می‌کند. با کمک این حساب می‌توانید در هر جایی از جهان که حضور دارید یک مسترکارت رایگان دریافت کنید و از برداشت‌های یورویی رایگان از ATMها و پرداخت رایگان هر ارزی لذت ببرید. همچنین بدون هیچ هزینه و مالیاتی برای تبدیل ارز‌های خارجی خود می‌توانید در حین سفر از خرج و مخارج خود آگاه شوید.

امنیت مهمترین اولویت N26 است

N26 با مجوز کامل بانکداری اروپایی فعالیت می‌کند و طبق دستورالعمل‌های EU حساب بانکی شما که دارای iBAN از آلمان است می‌تواند تا 100 هزار یورو محافظت شود. با استفاده از احراز هویت از طریق اثر انگشت و تکنولوژی‌های امنیتی و پیشرفته سه بعدی در هر خرید خود از فروشگاه‌های آنلاین می‌توانید از امنیت پرداخت خود اطمینان داشته باشید.

با سیستم‌های اطلاع‌رسان به روز باشید

با استفاده از سیستم‌های اطلاع‌رسان‌ این بانک بدون شعبه می‌توانید در اولین فرصت از هر تراکنشی که با حساب بانکی شما انجام می‌شود آگاه شوید. این سیستم شما را از تمامی فعالیت‌های انجام شده در حساب بانکی شما نظیر برداشت یا واریز وجه، حواله پول و یا پرداخت ماهانه اقساط آگاه می‌سازد.

یک بانک بدون شعبه که حتما عاشقش می‌شوید

بررسی الگوی خرج و مخارج شما

آیا این سوال برای شما هم مطرح است که تمام پول خود را کجا و چگونه خرج کرده‌اید؟ این بانک بدون شعبه با استفاده از آمار حساب بانکی شما به کمک هوش مصنوعی، مخارج شما را دسته‌بندی کرده و آن را در اپلیکیشن نمایش می‌دهد. از این طریق می‌توانید متوجه شوید مخارج خود را چگونه مدیریت کنید، تراکنش‌های خود را به صورت دسته‌بندی شده مشاهده کنید و نظراتی در رابطه با الگوی مالی خود دریافت کنید.

فضایی برای رسیدن به اهداف شما

مخارج خود را در دسته‌بندی‌های جداگانه مدیریت کنید و مقداری از پول خود را برای خرید رویای که در ذهن دارید کنار بگذارید. تنها کافیست یک دسته‌بندی ایجاد کرده و آن را نامگذاری کنید، اهداف خود از سپرده‌گذاری پول را مشخص کرده و شاهد باشید که چگونه با پیگیری این فرآیند به اهداف خود خواهید رسید.

به زودی تمامی کاربران N26 به یک دسته‌بندی مشترک دسترسی خواهند داشت. این دسته‌بندی مشترک نوع حساب بانکی است که این امکان را به شما، خانواده و دوستانتان می‌دهد که به صورت مشترک پول خود را پس‌انداز کنید.

یک دهم درصد بازپرداخت نقدی (cashback) در N26

با N26 بانکداری سفارشی سازی شده خود را کشف کنید و از طریق یک مسترکارت بدون تماس نیازهای خود را رفع کنید. حساب بیزینس N26 نیز نوعی حساب بانکی رایگان است که برای مشاغل فریلنسری و خویش فرمایی طراحی شده و خدماتی نظیر برداشت‌های رایگان یورو از ATM و بازپرداخت (cashback) رایگان 0.1% از تمامی خرید‌ها ارائه می‌دهد.

با استفاده از بیزینس N26 در کنار تمامی این مزایا می‌توانید به صورت رایگان از ATMها ارز مورد نظر خود را برداشت و یک بسته بیمه برای اطمینان خاطر خود دریافت کنید.

یک بانک بدون شعبه که حتما عاشقش می‌شوید

حساب‌های بانکی ویژه با مزایای خاص

با حساب‌های بانکی ویژه N26 You و N26 Metal از مزایای بیشتری نیز می‌توانید بهره ببرید. در کنار یک بسته بیمه سفر، بیمه زندگی و برداشت رایگان وجه از ATM در سراسر دنیا، با کارت N26 می‌توانید به پیشنهادات خاص و تخفیف‌های ویژه دسترسی داشته باشید.

پشتیبانی N26 در زبان‌های گوناگون

در صورت وجود هر سوالی و بروز هر مشکلی، تیم پشتیبانی N26 در هر زمانی در زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و ایتالیایی در دسترس است. می‌توانید از طریق ایمیل و یا در بخش چت اپلیکیشن N26 با کارشناسان در ارتباط باشید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.