روش‌های دسترسی غیرحضوری به خدمات بانک ملی

با توجه به نگرانی ها در ارتباط با کاهش حساسیت ها به فاصله گذاری های اجتماعی و رشد آمارهای روزانه شیوع کرونا در کشور، ضروری است هموطنان گرامی و مشتریان گرانقدر بانک ملی ایران نسبت به استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک توجه بیشتری داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی بانک ملی ایران، کمپین های متعددی برای پیشگیری و مقابله با شیوع این ویروس در کشور تشکیل شده که کمپین به شعب بانک ها نرویم نیز یکی از آنهاست و خوشبختانه با همراهی بسیاری از مشتریان و هموطنان فهیم و گرامی همراه شده است.

این بانک با ارتقای زیرساخت های بانکداری الکترونیک خود در روزهای شیوع کرونا، شرایط انجام امور بانکی برای مشتریان را از به صورت غیرحضوری فراهم کرده است.

شما می توانید با بهره مندی از سامانه بام و اپلیکیشن بله بسیاری از خدمات شعبه را به صورت غیرحضوری و بدون محدودیت زمانی در کنار خود داشته باشید. دستگاه های خودگردان، اپلیکیشن 60، نشان پرداخت و دستگاه های VTM نیز دیگر امکان خدمات بانک ملی ایران برای بی نیازی مشتریان از مراجعه به شعب و دریافت خدمات غیرحضوری بانکداری هستند.

در ادامه به برخی از خدمات بانکداری الکترونیک بانک ملی ایران برای بهره مندی مشتریان عزیز اشاره شده است:

خدمت

کاربرد
بام دریافت صورتحساب، خرید شارژ، انتقال پول در قالب کارت به کارت، انتقال وجه بین بانکی در قالب «پایا» و «ساتنا»، «بام» سازمانی، پرداخت اقساط، قابلیت مدیریت حساب ها و بودجه ریزی و خدمات دریافت گواهی تمکن مالی، پرداخت قبوض و…
همراه بام (بام به روز رسانی شده) انتقال وجه حسابی درون بانکی و شتابی، کارت به کارت، پرداخت قبوض خدماتی از طریق بارکدخوان، پرداخت اقساط تسهیلات، خرید شارژ، شارژ خودکار، مانده کارت، صورتحساب تسهیلات، افزودن تسهیلات دیگران، استعلام برگه چک، خرید بسته اینترنت، نیکوکاری و…
بله کارت به کارت، خرید شارژ، پرداخت قبوض، استعلام و پرداخت تسهیلات، پرداخت خلافی خودرو، پرداخت عوارض خروج از کشور، امور خیریه و…
نشان پرداخت پرداخت پول از طریق QR CODE (جایگزین کارت بانکی)
اپلیکیشن 60 ارائه رمز یکبار مصرف اول و دوم، امکان سفارش و آماده سازی کارت هدیه، کارت به کارت، اعلام مانده کارت سکه، پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بلیت اتوبوس های بین شهری و هواپیما و…

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.