بیمه پارسیان 250 ریال سود به ازای هرسهم تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت بیمه پارسیان صبح روز شنبه 31خرداد ماه با حضور بیش از 74 درصد سهامداران برگزار و صورت های مالی این شرکت برای سال منتهی به 1398/12/29 به تصویب سهامداران رسید.

به گزارش روابط عمومی شرکت بیمه پارسیان؛ این شرکت بیمه بورسی امسال مجمع عمومی عادی سالانه خود را برگزار و مفاد دستورجلسه ذکرشده در آگهی دعوت به مجمع را که در جراید به چاپ رسیده بود به تصویب سهامداران رساند.

این مراسم طبق پروتکل های بهداشتی اعلام شده از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار بصورت زنده پخش شد تا سهامداران در جریان کامل مصوبات آن قرار گیرند. پس از قرائت آیاتی چند از کلام ا… مجید و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران ابتدا نسبت به انتخاب رییس مجمع، نظّار و منشی جلسه اقدام و پس از استقرار هیأت رئیسه مجمع و نمایندگان بیمة مرکزی جمهوری اسلامی ایران و سازمان بورس و اوراق بهادار و حسابرس گزارش فعالیت های شرکت در سال 98 توسط مدیرعامل ارایه گردید.

از نکات مهم این گزارش رشد سودآوری و اندوخته­ های درخور توجه در سال 98 بیمه پارسیان بود که توسط آقای اویارحسین نایب رییس هیأت مدیره و مدیرعامل شرکت به تفصیل شرح داده شد.

ترکیب بهینه پرتفوی، ایفای تعهدات قانونی و آیین نامه‌ای، همچنین شفافیت صورت های مالی از نکات مثبت عملکرد شرکت بیمه پارسیان در سال مالی مورد اشاره بود.

در ادامه، گزارش حسابرس و بازرس قانونی شرکت قرائت و پس از ارایه پاسخ­های لازم در مورد بندهای گزارش حسابرس و سؤالات مطروحه، صورت های مالی برای عملکرد منتهی به 1398/12/29 به تصویب رسید و در زمینه میزان تقسیم سود عملکرد سال مالی مذکور نیز بحث و بررسی لازم بعمل آمد و تقسیم مبلغ250 ریال سود به ازاء هر سهم به تصویب سهامداران حاضر در مجمع رسید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.