“بانکی برای من”، راهکار ایجاد شعب دیجیتالی

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک؛ ماژول جدید  Bank4Me یا “بانکی برای من” خدمات بانکی صوتی و تصویری را بصورت سلف سرویس و در شعب کاملاً خودکار از راه دور بصورت امن و شخصی‌سازی شده در دسترس مشتریان قرار می‌دهد.

راهکاری برای ایجاد شعبه دیجیتالی

“بانکی برای من”، یک راهکار omnichannel پیشرفته بانکداری از راه دور و بخشی از پیشنهاد “نسل بعدی شعب”  است. این راهکار جدید به مشتریان این امکان را می‌دهد تا بصورت سلف سرویس به کلیه خدمات بانکی دسترسی داشته و از طریق دستیار ویدئویی  با روشی ایمن و شخصی با مشاوران بانک ارتباط برقرار کنند.

این ماژول جدید برای پاسخگویی به نیازهای مشتری، از کانال‌های صوتی و تصویری بانکی و یا همان ترمینال ویدیویی دیجیتالی در شعبه استفاده می‌کند. این راهکار برای کمک به بانک‌ها برای دستیابی به شعب کاملاً دیجیتالی، کم هزینه، چند منظوره و مشتری مدار طراحی شده است.

هنگامی که بانک‌ها ” بانکی برای من”  را راه‌اندازی می‌کنند ، مشتریان می‌توانند به راحتی بصورت 24*7 به خدمات مالی دسترسی داشته باشند و در صورت لزوم از یک مشاور از راه دور برای تکمیل تراکنش خود کمک بگیرند. بانکی برای من خدمات بانکی دیجیتالی در شعب را پشتیبانی می‌کند تا نیازهای مختلف مشتریان از جمله سالمندان و معلولین برای دسترسی به خدمات شخصی، تعامل انسانی و انجام راحت‌تر تراکنش‌ها را برآورده کند.

این روش به بانک‌ها اجازه می‌دهد که ارائه خدمات مالی را علاوه بر شهرهای بزرگ، در مناطق روستایی و دورافتاده نیز گسترش دهند. از آنجا که بانک‌ها امروزه به دنبال تطبیق شعب با الزامات بهداشت عمومی فعلی برای رعایت فاصله اجتماعی هستند، این ماژول یکپارچه و ایمن، از طریق کانال صوتی و تصویری بانکی، ارائه خدمات را با استفاده از دستگاه‌های سلف سرویس برای کارکنان و مشتریان امن و بهداشتی می‌کند.

فناوری سلف سرویس دیجیتال در قلب شعبه بانکی نسل بعدی قرار دارد، اما مشخص است که برای کمک به بسیاری از مشتریان برای استفاده از این فناوری‌ها، باید اقدامات بیشتری انجام شود.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.