چند روز پس از فروش سهام عدالت پول به حساب واریز می‌شود؟

بعد از دستور آزادسازی سهام عدالت، 49 میلیون سهام دار سهام عدالت این فرصت را پیدا کردند که روش مدیریت مستقیم و تا غیر مستقیم را انتخاب کنند.

افرادی که روش غیر مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند سهام دار شرکت‌های سرمایه گذاری استانی می‌شود. افرادی که روش مدیریت مستقیم سهامداری را انتخاب کرده اند، اجازه فروش 30 درصد سهامشان را از طریق بانک‌ها پیدا کردند.

دلیل عدم پرداخت پول فروش سهام عدالت چیست؟

حسین فهیمی سخنگوی ستاد راهبری آزادسازی سهام عدالت، درباره عدم پرداخت پول فروش سهام عدالت افرادی که به بانک‌ها برای فروش مراجعه کرده اند، گفت: اگر همین امروز هم اعلام شود که سهامداران اجازه فروش تمام سهام خود را دارند، سامانه‌های شرکت سپرده گذاری مرکزی قادر به پاسخگویی به تمام درخواست‌هاست.

کدام سهام از مجموع سهام عدالت را فروخته ایم؟

وی گفت: کسانی که درخواست فروش یکجای 30 درصد سهامشان را ثبت کرده اند نمی‌دانند نماد کدام شرکت فروخته شده است، اما افرادی که علاقه‌مند هستند تعداد خاصی از سهام و یا نماد خاصی را بفروشند، می‌توانند به کارگزاری‌ها مراجعه کنند.

فهیمی گفت: در حال حاضر ارزش 30 درصد سهام افرادی که دارایی آن‌ها 523 هزار تومان است حدود 2 و نیم میلیون تومان است و اگر افراد مبالغ کمتر دریافت کرده اند باید به جایی که درخواست خود را ثبت کرده اند، مراجعه کنند.

/ باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.