انتقال ‌وجه با امضای دیجیتال از طریق وب سرویس داک بانک شهر

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر با اشاره به استقبال گسترده از نرم‌افزار داک ،گفت: با توجه به این مهم، «وب سرویس داک» نیز برای مشتریان حقوقی بانک شهر راه‌اندازی شده است.

به گزارش مرکز ارتباطات و روابط عمومی بانک شهر، جواد عطاران با تاکید بر اینکه در راستای ارائه خدمات ارزنده به مشتریان و افزایش رضایتمندی ایشان، نرم‌افزار داک به عنوان یک محصول جدید بر روی بستر تلفن همراه در سال گذشته به مشتریان ارائه شد، افزود: «وب سرویس داک» با استفاده از تکنولوژی امضای دیجیتال، به شیوه‌ای امن، امکان انجام عملیات انتقال وجه را بر روی سپرده های اشخاص حقوقی و سپرده های مشترک اشخاص حقیقی فراهم می‌کند.

وی تصریح کرد: این سرویس همچنین امکان برداشت و انجام عملیات انتقال وجه بر روی سپرده‌های سازمان‌ها‏ و شرکت‌ها و حذف چک کاغذی را در اختیار مشتریان حقوقی قرار می‌دهد.

مزایای استفاده از وب سرویس داک 

معاون برنامه ریزی و فناوری اطلاعات بانک شهر ادامه داد: گردش کار چند امضایی برای حساب‌های مشترک، کنترل دسترسی‌ کاربران سازمان به حساب‌ها توسط مدیر، امکان تعریف حسابدار و راهبر سپرده، انتقال وجه گروهی، استفاده از امضاء دیجیتال و تایید با اثر انگشت، نمایش دستور پرداخت برحسب اولویت به امضاداران، درج توضیحات و الصاق عکس برای دستور پرداخت، امکان اخذ صورتحساب سپرده و … از مزایای استفاده از وب سرویس داک بانک شهر است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.