هشدار نسبت به سایت‌های جعلی اخذ مالیات

دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی کشور نسبت به سوء استفاده برخی افراد از طریق ایجاد سایت‌های جعلی اخذ مالیات برای دستیابی به اطلاعات کارت‌های بانکی مودیان، هشدار داد و گفت: مودیان مالیاتی مراقب شگرد این کلاهبرداران در فضای مجازی باشند.

به گزارش سازمان امور مالیاتی ایران «عباس بهزاد» تاکید کرد: هر گونه واریز مالیات از طریق شیوه‌هایی به جز دستگاه‌های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان امور مالیاتی یا مراجعه به شعب بانک‌ها، غیرقانونی بوده و حاکی از شگردهای کلاهبرداری است.

وی  افزود: اخیرا مشاهده شده برخی از این جرایم در فضای مجازی توسط ثبت کنندگان آگهی در سایت‌های همچون دیوار و غیره، تحت عنوان اخذ مالیات انجام می گیرد به گونه‌ای که این آگهی‌ها، مودیان مالیاتی را به سایت های جعلی پرداخت مالیات هدایت کرده و در نهایت، اطلاعات کارت های بانکی آنها مورد سوء‌استفاده قرار می‌گیرد.

دادستان انتظامی مالیاتی سازمان امور مالیاتی تاکید کرد: هر گونه واریز مالیات از طریق شیوه هایی به جز دستگاه های کارتخوان بانکی مستقر در ادارات مالیاتی و درگاه‌های الکترونیکی اینترنتی سازمان (tax.gov.ir  یا مراجعه به شعب بانک‌ها، غیرقانونی بوده و حاکی از شگردهای کلاهبرداری است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.