امکانات اینترنت بانک موسسه اعتباری ملل برای کاربران

در راستای توسعه خدمات بانکداری الکترونیک و ایجاد امکان دسترسی آسان به خدمات بانکی با هدف انعطاف پذیری بیشتر، خدمات بانکی متنوع در اینترنت بانک ملل ارائه می‎‌گردد.

به گزارش روابط عمومی موسسه اعتباری ملل امکانات که در اینترنت بانک ملل برای کاربران وجود دارد بدین شرح است:

  • خلاصه وضعیت حساب‌ها شامل صورتحساب دوره‌ای
  • صورتحساب دستگاه پایانه فروش
  • صورتحساب کارت
  • گزارش تراکنش‌های ساتنا و پایا
  •  انتقال وجه کارت به کارت داخلی و شتابی
  • خیریه و کمک های مردمی
  • مدیریت چک شامل مسدود کردن چک، وضعیت دسته چک و چک‌های واگذار شده به حساب
  •  پرداخت قبض و گزارش قبض‌های پرداخت شده
  • مدیریت تسهیلات شامل بازپرداخت و تاریخچه و…
  •  شارژ تلفن همراه
  • مدیریت کارت شامل مسدود کردن کارت، تغییر رمز دوم کارت و مشاهده وضعیت کارت
  • مدیریت رمز دوم پویا
  • صورتحساب کارت اعتباری
  • بازپرداخت کارت اعتباری
  • مسدود کردن کارت اعتباری
  • تغییر رمز دوم کارت اعتباری
  •  گزارشات مربوطه به صندوق ضمانت سپرده
  • کارتابل کارت شامل تراکنش‌های در انتظار تایید و گزارش تراکنش‌های حساب‌های مشترک
  •  تغییر رمز ورود و تراکنش
  •  سرویس ها شامل درخواست تسهیلات، گزارش مغایرت و رهگیری مغایرت

پیشنهاد می‌گردد به منظور جلوگیری از شیوع بیماری کرونا با اینترنت بانک ملل کلیه فعالیت های بانکی خود را در هر زمان از شبانه روز و هر مکان انجام دهید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.