همراه بام بانک ملی امتیازآورترین اپلیکیشن بانکی کافه بازار شد

همراه بام بانک ملی، بعد از انتشار نسخه جدید در اواخر سال گذشته و جلب رضایت کاربران کافه بازار، موفق به کسب امتیاز 4.6 شد.

همراه بام با تکیه بر طراحی کاربر محور و بهره جستن از نظرات کاربران با پیاده‌سازی الگوریتم‌های هوش مصنوعی به عنوان یک اپلیکیشن هوشمند بانکی مطابق با سلیقه مشتریان توسط شرکت داده‌ورزی سداد برای بانک ملی طراحی و تولید شده است.

همراه بام ملی که نزدیک 5 میلیون کاربر فعال دارد، حالا با بیش از 2 میلیون نصب در کافه بازار‌ موفق به کسب امتیاز 4.6 از کاربران شده است، که این امتیاز، بالاترین امتیاز در بین اپلیکیشن‌های بانکی موجود در کافه بازار محسوب می‌شود.

گفتنی است کاربران از طریق همراه بام ملی به خدماتی مثل ورود با اثر انگشت، شارژ خودکار، مسدودی کارت، انواع روش‌های انتقال وجه، کارت به کارت، ، خرید بسته اینترنت، پرداخت قبوض، استعلام چک، پرداخت تسهیلات بانک ملی، امکان دریافت صورتحساب، مانده کارت و بسیاری خدمات دیگر با سرعت و سهولت و امنیت بالا دسترسی دارند.

شما می‌توانید برای نصب و استفاده این اپلیکیشن در نسخه اندروید و آی او اس به آدرس https://my.bmi.ir/portalserver/app یا اپ استورها مراجعه کنید.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.