خرید ETF دوم در اپلیکیشن 724 از امروز

باردیگر خرید سهام دولت تا سقف 50 میلیون ریال در پذیره نویسی واحدهای سرمایه‌گذاری صندوق سرمایه‌گذاری قابل معامله (ETF) “پالایشی یکم” تنها با ثبت کد ملی و بدون مراجعه حضوری از امروز در اپلیکیشن 724 امکان پذیر است.

نصب اپلیکیشن 724 به علاقمندان به سرمایه‌گذاری در بازار بورس، این فرصت را می‌دهد که در در راستای طرح جدید وزارت اقتصاد به نمایندگی از دولت، با سرمایه‌گذاری در سهام شرکت‌های معتبر پالایش نفت اصفهان، پالایش نفت بندرعباس، پالایش نفت تبریز و پالایش نفت تهران در رشد و شکوفایی آنها سهیم باشند.

مطابق این طرح اعلام شده، و با توجه به شرایط شیوع بیماری کرونا، پذیره‌نویسی این واحد‌ها در قالب ETF دوم از طریق اپلیکیشن 724 به سادگی و بدون حضور افراد، امکان‌پذیر است.

با این روش دسترسی مردم به بازار سرمایه ساده‌تر می‌شود و مردم به‌خوبی در جریان رشد و نوسانات مثبت سرمایه‌گذاری در صنایع درآمدزای دولتی قرار می‌گیرند. و رویارویی با تاثیرات مثبت این سرمایه‌گذاری به ایرانیان کمک می‌کند تا در رشد بازار شریک و از سودهای آن بهره‌مند شوند.

علاقمندان به سرمایه‌گذاری در این طرح فقط‌ کافی است با انتهاب گزینه «عرضه سهام دولت2» در اپلیکیشن 724 سهام ارائه شده را بدون نیاز به کد بورسی و تنها با وارد کردن کد ملی با خیال راحت و مطمئن بخرند.

مطابق این طرح متقاضیان حقیقی سرمایه‌گذاری در ETF دوم با احتساب 20٪ تخفیف ارایه شده می‌توانند تا سقف 50میلیون ریال سرمایه‌گذاری کنند.

البته سرمایه‌گذارانی که در ETF اول سقف خرید خود را تکمیل کرده باشند در ETF دوم  امکان سرمایه‌گذاری تا 30 میلیون ریال را دارند. این پذیره‌نویسی برای اتباع ایرانی و بدون محدودیت سنی از امروز  5 شهریورماه تا پایان روز 19 شهریور ماه ادامه دارد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.