مشکلات اصلی درخواست کنندگان وام ودیعه مسکن چیست؟

صیدی گفت: وام ودیعه مسکن که به تازگی آغاز شده است و نیازمند اخذ کد رهگیری است.

حجت اله صیدی مدیرعامل بانک صادرات ایران اظهار کرد: تسهیلات مربوط به کسب و کار‌های آسیب دیده از کرونا به طور مرتب بررسی و از سامانه تعریف شده در وزارت رفاه به بانک‌ها ارسال می‌شود.

وی ادامه داد: ما ظرف مدت یک هفته پرونده متقاضیان را تکمیل و تسهیلات را پرداخت می‌کنیم. آمار بانک صادرت ایران در این زمینه تا هفته گذشته به حدود 220 هزار میلیارد تومان رسیده است. اما بودجه بانک ما برای این امر حدود 1000 میلیارد است. همچنین در صورت تکمیل پرونده‌ها بانک صادرات آمادگی پرداخت تسهیلات به کسب و کار‌های آسیب دیده ناشی از کرونا را دارد.

صیدی بیان کرد: وام ودیعه مسکن که به تازگی آغاز شده است و نیازمند اخذ کد رهگیری است. یکی از مشکلات اساسی درخواست کنندگان وام ودیعه مسکن، اخذ کد رهگیری و کد پرونده است. درصورت برطرف شدن نکات ذکر شده ظرف مدت 48 ساعت این وام از سوی بانک به متقاضیان پرداخت می‌شود.

این مقام مسئول عنوان کرد: تسهیلات وام ازدواج از مواردی است که در سامانه شمس پیش بینی شده است و به محض آن که افراد فرم‌های لازم  را پر کنند با لینک شدن به سامانه ثبت احوال، وام ازدواج در سریع‌ترین زمان ممکن پرداخت می‌شود.

وی در پایان بیان کرد: ما 95 درصد از تقاضای وام ازدواج را پرداخت کردیم.  5 درصد دوام ودیعه مسکن درخواست های باقی مانده به دلیل  معرفی نشدن ضامن یا یا عدم تکمیل پرونده هنوز به سرانجام نرسیده است.

\باشگاه خبرنگاران

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.