کاهش خرید آنلاین بعد از پایان نسبی محدودیت‌های کرونا

میزان خرید آنلاین در ماه آگوست نسبت به ماه های قبل کاهش یافته و علت آن بازگشایی تعداد بیشتری از فروشگاه ها بعد از پایان نسبی محدودیت های ناشی از شیوع کرونا است.

 تازه ترین گزارش اقتصاد دیجیتال شرکت ادوبی نشان می دهد که میزان خریدهای آنلاین در ماه آگوست در آمریکا کمتر شده است. علت این مساله بازگشایی تعداد زیادی از فروشگاه های زنجیره ای در ایالات متحده بعد از کاهش محدودیت های رفت و آمد ناشی از شیوع کرونا در زمستان است.

بررسی های ادوب در مورد تریلیون ها دلار نقل و انتقال مالی برای خرید بیش از 100 میلیون محصول در 18 حوزه مختلف نشان می دهد که میزان خرید آنلاین در آگوست سال 2020 نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن 42 درصد رشد نشان می دهد. اما میزان رشد خرید آنلاین در جولای سال 2020 نسبت به جولای سال 2019 حدود 55 درصد بوده است. بنابراین اقبال به سایت های خرید آنلاین در آگوست سال 2020 کمتر شده است. ارزش خریدهای آنلاین در آگوست سال 2020 بیش از 63 میلیارد دلار بوده است.

نکته جالب اینکه تعداد کسانی که گفته اند در صورت خرید فیزیکی بیشتر خرید آنلاین می کنند در آگوست سال 2020 نسبت به جولای سال 2020 حدود 27 درصد افزایش یافته است.

بای آنلاین و پیک آپ این استور محبوب ترین سرویس های خرید آنلاین هستند که استفاده از آنها در ماه آگوست نسبت به ماه قبل از آن 59 درصد و نسبت به آگوست سال قبل 259 درصد افزایش نشان می دهد.

/ فارس

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.