“چابکی” مهمترین اصل پیشتازی صنعت بانکداری و پرداخت

سومین گردهمایی ماهانه “نگاه”، هلدینگ فناوری بانک کارآفرین برگزار شد. این گردهمایی با هدف ایجاد هم‌نگاهی و همدلی سرمایه‌های انسانی و اطلاع‌رسانی آخرین دستاوردها و همچنین تقدیر از همکاران برگزیده با حضور مدیران ارشد و همکاران این هلدینگ و مدیران بانک کارآفرین به شکل حضوری و آنلاین برگزار شد.

در آغاز گردهمایی کاوه اشتهاردی رئیس هیات مدیره هلدینگ نگاه ضمن تشکر از زحمات شبانه‌روزی همکاران که بسیار فشرده و سخت مشغول انجام پروژه‌های مختلف بوده‌اند، عنوان کرد که نوگرایی در خدمات و محصولاتی که باعث پیشتازی مجموعه فناوری بانک کارآفرین در صنعت گردد، باید در بدنه و شرکت‌های تخصصی هلدینگ نگاه صورت گیرد.

اشتهاردی افزود: باید با ابتکار، خلاقیت و تلاش، اعتماد مشتریان را پاسخ داد. البته این خلاقیت‌ها همواره پیروی و دنباله روی از مسیر و اقدامات گذشته یا بانک‌های رقیب نیست، بلکه حتما باید به دنبال مسیرهای میانبر بگردیم تا کاستی‌ها را جبران کنیم و پیشتاز این عرصه باشیم.

"چابکی" مهمترین اصل پیشتازی صنعت بانکداری و پرداخت

در ادامه مراسم حسین اسلامی مدیرعامل هلدینگ فناوری نگاه به ایراد سخن پرداخت، وی در مقدمه سخنانش عنوان داشت: ایجاد تحول در یک سازمان از تحول فردی سرمایه‌های انسانی آن سازمان ناشی می‌شود. هر فرد که تحول را از درون خود شروع کند برای تحول سازمانی نیز پیش‌قدم می‌شود.

وی اظهار کرد امروز در مقطعی از زمان هستیم که باید فضای مناسب برای پاسخ بی‌درنگ به درخواست انواع خدمات از سوی مشتریان بسترسازی شود، تاکنون بانک‌ها و سازمان‌های بزرگ بودند که روش‌ها و فرآیندهایشان را به مشتریان اعلام می‌کردند و اکنون زمان آن رسیده که مشتریان روش‌ها و فرآیندهای مطلوب و خدمات اختصاصی مورد نیاز خود را به بانک‌ها اعلام کنند و در این راستا باید با تقویت زیرساخت‌ها، زمینه را برای ارائه خدمات و محصولات مورد نیاز و مطلوب مشتریان فراهم کرد.

حسین اسلامی اضافه کرد: با تلاش شبانه‌روزی همکاران برای راه‌اندازی درگاه خرید سهام پذیره‌نویسی شده دارا دوم، بانک کارآفرین به یاری خداوند و همراهی مجموعه‌های آپ و دیجی‌پی تاکنون بین 3 بانک برتر کشور در این حوزه قرار گرفته است که قابل توجه و با اهمیت است.

"چابکی" مهمترین اصل پیشتازی صنعت بانکداری و پرداخت

وی افزود: در زمان کنونی “چابکی” مهمترین اصل پیشتازی در صنعت بانکداری و پرداخت است. باتوجه به منسجم بودن و هماهنگی کم‌نظیر مجموعه بانک کارآفرین و هلدینگ‌های فناوری و مالی بانک نسبت به بسیاری از مجموعه‌های مالی بزرگ‌تر، تنها با ابتکار و خلاقیت و پشتکار جدی در مسیر رشد می‌توان به شکل معجزه آسایی نقش متمایزی در صنعت ایفا نمود.

در این مراسم سایر معاونین و مدیران سازمان به ارائه گزارش عملکرد فصل جاری و برنامه‌های فصل آتی پرداختند و از همکاران برگزیده مردادماه نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.