افزایش سرمایه 65 درصدی رتاپ تصویب شد

مجمع عمومی فوق‌العاده صاحبان سهام تجارت الکترونیک پارسیان در خصوص افزایش سرمایه این شرکت با حضور بیش از 70 درصد از سهامداران این شرکت روز شنبه مورخ 29 شهریور ماه 99 برگزار شد.

در این مجمع افزایش سرمایه شرکت تاپ از مبلغ 3.643.408 میلیون ریال به مبلغ 6.000.000 میلیون ریال معادل 65 درصد از محل مطالبات حال شده و آورده نقدی 1.199.268 (میلیون ریال) و سود انباشته ( 1.157.324 میلیون ریال) تصویب شد و مقرر شد اقدامات قانونی لازم به منظور ثبت آن در اداره ثبت شرکت‌ها انجام شود.

احمد جعفری، مدیرعامل شرکت تجارت الکترونیک پارسیان (تاپ) در این مجمع گزارشی از عملکرد این شرکت را به سهامداران ارائه داد.

به‌گفته او سهم شرکت از تعداد و مبلغ تراکنش‌های صنعت پرداخت الکترونیکی کشور (کل درگاه‌های پذیرش) در مرداد 99 نسبت به مرداد 98 به ترتیب افزایش 2.40 درصدی و 0.98 درصدی داشته است. همچنین طی این مدت، سهم شرکت از تعداد و مبلغ تراکنش کارتخوان‌های فروشگاهی کشور معادل 2.05 درصد و 1.37 درصدی داشته که بیشترین مقدار افزایش سهم در بین شرکت‌های PSP بوده است.

او با اشاره به اینکه در حوزه تعداد تراکنش جذب شده از طریق پایانه‌های اینترنتی، شرکت رتبه اول را بدست اورده است، بیان کرد: با توجه به پایداری سطح کیفیت خدمات ایجاد شده این رتبه را کسب نمودیم. در حوزه تعداد تراکنش جذب شده از طریق پایانه‌های موبایلی نیز سهم شرکت نسبت به سال گذشته افزایش 9 درصدی داشته است. این افزایش قابل توجه در سهم شرکت و رهبری بازار تراکنش‌های اینترنتی را میتوان مرهون تمرکز ویژه شرکت طی سنوات اخیر در عرصه پرداخت‌های مجازی دانست.

در ادامه علیرضا خداکرمی؛ رئیس هیات مدیره شرکت به عنوان رئیس مجمع با اشاره به افزایش سرمایه 65 درصدی افزود: “محل افزایش سرمایه ازسود انباشته و مطالبات حال شده و آورده نقدی خواهد بود.”

وی گفت: هم اکنون امکان مشاهده گردش سهام در پرتال امکان‌پذیر می‌باشد و در تلاشیم پس از اخذ مجوز آغاز پذیره‌نویسی از سازمان بورس از اپلیکیشن تاپ در این مهم استفاده کنیم.

شایان ذکر است با عنایت لزوم توجه به دستورالعمل های بهداشتی ستاد مقابله با بیماری کرونا و همچنین رفاه سهامداران این مجمع بصورت زنده در وب سایت شرکت به نشانی www.pec.ir پخش گردید .

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.