درگاه‌های اینترنتی و مشکوک بانک سینا را گزارش کنید

بانک سینا به منظور کمک به پیشگیری از سوء استفاده های احتمالی و کاهش کلاهبرداری ها از طریق درگاه‌های پرداخت آنلاین، نحوه و روال گزارش درگاه های اینترنتی جعلی این بانک را اعلام کرد.

به گزارش روابط عمومی بانک سینا، با توجه به وجود سایت‌های جعلی در فضای پرداخت کشور و به منظور کمک به محدود ساختن اهداف و مقاصد کلاهبرداری ها، دستورالعمل و نحوه گزارش درگاه های اینترنتی مشکوک و جعلی در این بانک با هدف تبیین نحوه گزارش دهی، کنترل و مسدود سازی این درگاه ها در کوتاه ترین زمان ممکن، تهیه و تدوین شده است.

بر اساس این گزارش درگاه های اینترنتی بانک سینا شامل: اینترنت بانک، موبایل بانک، موبایل بانک تحت وب، وب سایت، باشگاه مشتریان، سامانه پرداخت قبوض و سایر سامانه های منتشر شده رسمی اینترنتی تحت عنوان بانک سینا است که کاربران و مشتریان گرامی به محض مشاهده و احیاناً برخورد با درگاه مشکوک، می توانند در اسرع وقت، مشخصات آن را به مرکز ارتباط 24 ساعته مشتریان بانک به شماره 02141731 گزارش کنند.

بانک سینا با توجه به دستورالعمل تهیه شده، به محض دریافت گزارش، سریعا در جهت حفظ منافع مشتریان گرامی و صیانت از آن، با شناسایی و مسدودسازی درگاه جعلی اقدام می نماید تا از هر گونه سوء استفاده احتمالی در پرداخت های اینترنتی جلوگیری به عمل آید.

گفتنی است بانک سینا یکی از راهبردهای اصلی خود را ارتقاء توان رقابتی در ارائه خدمات بانکداری الکترونیک با اولویت تقویت امنیت این خدمات قرار داده است و تمامی استانداردها و مشخصه های موجود را در جهت تامین رضایتمندی مشتریان به  کار می گیرد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.