فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد در بانک رفاه کارگران امکان‌پذیر است

بانک رفاه کارگران در راستای ارائه خدمات مطلوب الکترونیکی و رفاه حال مشتریان، خبر از امکان فروش تا سقف 60 درصد از سهام عدالت داد.

به گزارش روابط عمومی بانک رفاه کارگران، به استناد نامه مدیریت کل دفتر امور بانکی و بیمه وزارت امور اقتصادی و دارایی در خصوص دریافت سفارش از مشتریان برای فروش سهام عدالت تا سقف 60 درصد، مشمولانی که نسبت به فروش 30 درصد اولیه سهام خود از طریق بانک رفاه کارگران اقدام و یا تا کنون اقدامی در این رابطه انجام نداده اند (مشروط به آزاد سازی انتخاب روش مستقیم در موعد مقرر) می توانند نسبت به فروش سهام خود تا سقف 60 درصد اقدام کنند.

مشتریان می توانند با مراجعه به سامانه سهام عدالت کارگزاری بانک رفاه کارگران به نشانی refahse.etadbir.com  و از مسیر “ورود به سامانه/رمز عبور خود را فراموش کرده ام” ضمن ایجاد پروفایل کاربری و مشاهده سبد سهام خود، اقدام به ثبت درخواست فروش نمایند.

بر اساس این گزارش متقاضیانی که قبلا از طریق بانک رفاه کارگران نسبت به ارائه درخواست فروش 30 درصدی سهام عدالت خود اقدام کرده‌اند، اما به علت مغایرت اطلاعات (عدم انطباق کد ملی و شماره موبایل) فرایند فروش آنان آغاز نشده است، پس از اصلاح اطلاعات در سایت sahamedalat.ir  می توانند نسبت به ارائه درخواست مجدد اقدام کنند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.