تمدید مهلت پرداخت اقساط تسهیلات آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا

خدارحمی گفت:در چهارچوب ضوابط ابلاغ شده به قشر آسیب دیدگان از کرونا با دریافت 7.5 درصد از بدهی شان، برای پرداخت اقساط تسهیلات مهلت داده می شود.

روح الله خدارحمی مدیرعامل بانک کشاورزی، در خصوص واگذاری اموال مازاد این بانک اظهار کرد: واگذاری اموال و املاکی مازاد یکی از مواردی است که  مورد تاکید دولت قرار گرفته است. طی برنامه ریزی ها، مقرر شد هرسال حدود 30 درصد از اموال و املاک مازاد بانک کشاورزی واگذاری شود. در واگذاری شرکت‌ها محدودیت‌هایی وجود دارد که با وجود همه موانع امسال بخش قابل توجهی از سهام شرکت‌ها را از طریق بورس واگذار کردیم.

مدیرعامل بانک کشاورزی بیان کرد: با توجه به شرایط اقتصادی، وصول مطالبات را در دستور کار قرار دادیم. شرایط اقتصادی کشور, تحریم ها و شیوع کرونا ما را در مضیغه قرار داده است و مشتریان بانک تحت تاثیر قرار گرفتند. سعی کردیم شرایط موجود را در نظر بگیریم و به دنبال مطالبات مشکوک الوصول هستیم.

وی در پایان اظهار کرد:در چهارچوب ضوابط ابلاغ شده به قشر آسیب دیدگان از کرونا با دریافت 7.5 درصد از بدهی شان مهلت مجدد برای پرداخت اقساط تسهیلات دریافتی داده می‌شود تا بتوانند براین شرایط غلبه کنند.همچنین به پرورش دهندگان مرغ گوشتی که توسط بانک مرکزی و دولت معرفی شده باشند، تسهیلات جدید پرداخت می شود.

/باشگاه خبرنگاران
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.