اتصال پایانه‌های فروشگاهی بانک شهر به سوییچ پرداخت «به‌پرداخت ملت»

شرکت ” به‌پرداخت ملت” با انعقاد قراردادی با بانک شهر، پایانه‌های فروشگاهی این بانک را به سوییچ پرداخت خود متصل کرد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ” به‌پرداخت ملت” ، این شرکت به‌عنوان برترین شرکت پرداخت الکترونیک ایران و خاورمیانه و پانزدهمین در جهان، با برخورداری از چهار دیتاسنتر بزرگ در کشور و تجربه ارزنده ارائه انواع خدمات پرداخت الکترونیک، ضمن اتصال دستگاه‌های کارتخوان بانک شهر به سوییچ پرداخت خود، این شبکه پایانه‌ای را تحت پشتیبانی 1700 نیروی پشتیبان در سراسر کشور قرار خواهد داد.

در پیکربندی سوییچ پرداخت شرکت ” به‌پرداخت ملت” که با توانمندی بالا و به‌صورت همزمان یک سوییچ پذیرنده، واسط و تاییدکننده است، قابلیت‌هایی همچون انعطاف ساختاری، مانیتورینگ و پردازش بهینه انواع تراکنش‌ها در حجم بالا، مدیریت انواع کارت‌های صادرشده و استفاده از موتور قوی و دقیق حسابداری به‌عنوان محور اصلی عملیات مالی و بانکی لحاظ شده است.

همچنین در صورت نیاز به افزودن هرگونه امکان جدید به گزینه‌های خدماتی دستگاه‌های POS بانک شهر، شرکت ” به‌پرداخت ملت” با بهره‌گیری از توانمندی‌های گسترده نیروهای متخصص و فنی خود ، آماده ارائه خدمات مورد نیاز در این زمینه خواهد بود.

بنا بر این گزارش، شرکت ” به‌پرداخت ملت” با اتخاذ استراتژی کاهش بهای تمام‌شده و افزایش سطح کیفی خدمات، در 5 ماه نخست سال جاری با سهمی معادل 50.75 درصد در مبلغ تراکنش‌ها و 46.39 درصد از بازار در تعداد تراکنش‌ها بین 12 شرکت متصل به سوییچ شاپرک، پرچمدار بلامنازع بازار پرداخت الکترونیک کارتی بوده است که این جایگاه، مهم‌ترین مزیت اتصال پایانه‌های فروشگاهی بانک شهر به سوییچ پرداخت این شرکت خواهد بود.

از دیگر زمینه‌های همکاری در این قرارداد؛ نصب و راه‌اندازی، آموزش، جابه‌جایی و پشتیبانی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری و پاسخگویی به بهره‌برداران پایانه‌های فروشگاهی در سراسر کشور است.

گفتنی است؛ بانک شهر نیز بنا بر آمار منتشرشده از سوی شرکت شاپرک در مرداد ماه امسال، به لحاظ سهم پذیرنده از کل «تعداد» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی سهم 0.84 درصدی و از لحاظ سهم پذیرنده ازکل «مبلغ» تراکنش‌های ابزار پذیرش کارت‌خوان فروشگاهی دارای سهم 0.82 درصدی در میان بانک‌ها و موسسات مالی و اعتباری کشور بوده است.

این بانک با فعالیت‌های متنوع مالی، پولی و سرمایه‌گذاری در بخش‌های مختلف در صنعت بانکداری ایران کوشیده است در بازار پولی کشور حضوری فعال داشته باشد و خدماتی متمایز ارائه دهد؛ داشتن خدمات متنوع، متمایز و نوآور از ویژگی‌های بانک شهر است که با ارائه مدل‌های کسب‌وکار خاص این بانک، طیف گسترده‌ای از مشتریان حقیقی و حقوقی را به‌ویژه در حوزه خدمات شهری و شهروندی تحت پوشش قرار داده و با پیاده‌سازی سیستم‌های مشتری‌مداری، از چابکی و انعطاف‌پذیری لازم در ارائه انواع خدمات بانکی ازجمله بانکداری الکترونیک برخوردار است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.