رونمایی از محصولات و خدمات جدید بانکداری دیجیتال بانک صنعت و معدن

مدیر عامل بانک صنعت و معدن در مراسم رونمایی از محصولات و خدمات جدید در زمینه بانکداری دیجیتال، با حضور معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی گفت: یکی از محوری ترین برنامه های پیش بینی شده این بانک در سال جاری، توسعه و بهبود زیرساخت های بانکداری دیجیتال است.
حسین مهری تصریح کرد: بانک صنعت و معدن در سال گذشته بر اساس ارزیابی وزارت امور اقتصادی و دارایی رتبه دوم را در زمینه استقرار بانکداری دیجیتال، مطابق با اهداف ترسیم شده توسط این وزارتخانه و به عنوان بخش مهمی از اقتصاد هوشمند، در بین بانک های دولتی کسب کرد.
مهری بیان نمود: بانک صنعت و معدن استقرار و توسعه بانکداری دیجیتال را از اولویت های اصلی خود می داند و برای این مهم شورای دیجیتال را تشکیل داده است که با حضور اساتید این حوزه هر دو هفته جلسات آن برگزار می شود و برنامه ها و طرح های اجرایی با سرعت و مطابق با سند مربوطه به پیش می رود.
 مهری یادآور شد: عمده خدمات این بانک به اشخاص حقوقی است و بیشتر در قالب بانکداری شرکتی فعالیت کرده و صنعتگران، کارآفرینان و معدنکاران از خدمات این بانک استفاده می کنند و ارتباط با گستره ای از شرکت ها و بنگاه ها، حرکت به سوی بانکداری هوشمند و دیجیتال را تسهیل می کند.
وی خاطرنشان ساخت: از جمله مزایایی توسعه بانکداری دیجیتال، افزایش سرعت در ارائه خدمات و کنترل هر چه بیشتر در عملیات بانکی، کاهش هزینه ها، رضایتمندی مشتریان، ایجاد شفافیت و جلوگیری از فساد و رانت خواری بوده و سبب افزایش بهره وری و کارآیی سازمان شده است.
وی افزود: اکنون برای اجرایی شدن 39 پروژه در زمینه بانکداری دیجیتال بیش از 200 نفر به صورت مستقیم و در 5 منطقه کشور فعالیت می کنند و به موازات این حرکت، فرهنگ سازی در درون سازمان انجام می گیرد و بر این باوریم که آمادگی سازمانی موضوع مهمی در پیاده سازی بانکداری دیجیتال خواهد بود.
مهری تاکید کرد: بانک صنعت و معدن، با تکیه بر سرمایه انسانی توانمند خود و با فرهنگ سازی در درون سازمان برای رشد بانکداری دیجیتال گام بر می دارد و می تواند به جایگاه نخستین بانک در حوزه بانکداری دیجیتال و اقتصاد هوشمند دست یابد.
وی خاطرنشان ساخت: امسال به عنوان سال جهش تولید در جهت کمک به صنعتکاران و معدنکاران، در 6 ماهه نخست امسال نسبت به مدت مشابه در سال 98، مانده سپرده ها با رشد 63 درصد، گشایش اعتبارات اسنادی ریالی با رشد 100 درصد، مصوبات با افزایش 78 درصد، قراردادها 50 درصد، پرداخت ها 57 درصد و وصولی 124 درصد رشد به دنبال دارد و این روند همچنان در جهت دستیابی به رشد 100 درصدی تمام شاخص های عملیاتی ادامه خواهد یافت.
شایان ذکر است در این مراسم از چهار سرویس جدید بانک صنعت و معدن تحت عنوان سامانه های سدف، هدف، پات و ساحب رونمایی گردید.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.