آسودگی خاطر، ارمغان توسن‌تکنو برای مشتریان همزمان با نوسانات نرخ ارز

در یکی دو سال اخیر با خارج‌شدن ایالات متحده از برجام و شدت‌گرفتن تحریم‌های بین‌المللی مخصوصاً تحریم‌های مرتبط به نظام بانکی و پرداخت الکترونیک، واردات و تامین قطعات ماشین‌های بانکی و پرداخت الکترونیک نیز مثل هر صنعت دیگری به مشکل خورد و این مشکلات با چندبرابرشدن نرخ ارز و تورم، شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات و محصولات نرم‌افزاری و سخت‌افزاری را با چالش‌های زیادی مواجه کرد.

در این مسیر توسن‌تکنو به‌عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو و دانش‌بنیان در ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک، بیش از دو سال است که با راه‌اندازی سایت تولید خود علاوه بر اشتغال‌زایی، انتقال فناوری از خارج به داخل و توسعه دانش فنی متخصصان داخلی نقش مهمی در تامین ماشین‌های بانکی و کارتخوان‌های مورد نیاز شبکه بانکی و پرداخت الکترونیک کشور دارد.

به همین دلیل برای آشنایی بیشتر با اقدامات توسن‌تکنو در زمینه تسهیل و بهبود فرایند همکاری با مشتریان گفت‌وگوی کوتاهی با جمشید آزاده، معاون امور مشتریان و فروش این شرکت انجام دادیم که شما را به خواندن آن دعوت می‌کنیم.

همکاری با 12 شرکت PSP

در ابتدای این مصاحبه، آزاده با اشاره به اینکه توسن‌تکنو حدودا با 12شرکت PSP و شرکت‌های زیرمجموعه آن‌ها در زمینه کارتخوان‌های پرداخت الکترونیک (POS) همکاری می‌کند، گفت: «به 15 بانک نیز در حوزه ماشین‌های بانکی (CRS و ATM) سرویس و پشتیبانی ارائه می‌کنیم که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به بانک ملی ایران، صادرات ایران، رفاه کارگران، سپه (حکمت ایرانیان و انصار سابق)، شهر، سامان، ایران زمین، اقتصاد نوین و دی اشاره کرد.»

همیاری توسن‌تکنو با مشتریان

معاون امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو در ادامه با اشاره به همیاری با مشتریان راهکارهای این شرکت در شرایط فعلی افزود: «توسن‌تکنو با توجه به شرایط خاص اقتصادی و با استفاده از توان تولید داخلی، توانسته است آسودگی خاطر را نزد مشتریان برای تامین به‌‎موقع ماشین‌های بانکی و پایانه‌های پرداخت الکترونیک به ارمغان بیاورد.»

ظرفیت تولید توسن‌تکنو

او در ادامه به ارائه آماری از ظرفیت تولید توسن‌تکنو پرداخت و گفت: «در شرایط موجود اقتصادی و همزمانی با شیوع گسترده ویروس کرونا، تعداد کارتخوان‌های تولیدی شرکت توسن‌تکنو در سال چیزی حدود 400هزار دستگاه است و این عدد برای ماشین‌های بانکی نیز حدود 2هزار ماشین است. این اعداد با افزایش نیاز بازار، به‌راحتی قابل افزایش است و ظرفیت آن دیده شده است. همچنین درحال حاضر توسن‌تکنو بیش از 30 درصد سهم بازار کارتخوان‌های ارائه‌شده کشور را در اختیار دارد.»

معاون امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو افزود: «شرکت توسن‌تکنو در سایت تولید خود واقع در شهرک صنعتی کاسپین در 7 ماه ابتدایی سال 99، چیزی حدود 200هزار پایانه پرداخت الکترونیک تولید و روانه بازار کرده است. این در حالی است که با داخلی‌سازی بخش‌های متفاوتی از پایانه‌های پرداخت الکترونیک و ماشین‌های بانکی، میزان خروج ارز از کشور را تا حد قابل توجهی کاهش داده‌ایم.»

طبق‌ گفته او عمق تولید داخلی ماشین‌های بانکی توسن‌تکنو در حال حاضر 58درصد و عمق تولید داخلی پایانه‌های پرداخت الکترونیک این شرکت نیز 53درصد است.

دفاتر خدمات پشتیبانی توسن‌تکنو

آزاده با اشاره به این‌که توسن‌تکنو تا این لحظه 65 نقطه سرویس برای ارائه خدمات پشتیبانی در سراسر کشور دارد، بیان کرد: «توسن‌تکنو از سال گذشته نسبت به توسعه نقاط سرویس، جذب نیرو و اشتغال‌زایی، اقدامات مناسبی انجام داده است. با برنامه‌ریزی انجام‌شده تا آخر سال تعداد این نقاط سرویس، به 100 نقطه خواهد رسید.»

برنامه‌های توسن‌تکنو برای جلب اعتماد مشتریان

معاون امور مشتریان و فروش توسن‌تکنو در انتها اضافه کرد: «توسن‌تکنو شرکتی نوآور و پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای بانکی و پرداخت الکترونیک است. این شرکت با مدیریت استراتژیک، تکیه بر تلاش سرمایه انسانی ارزشمند خود و با هدف‌گذاری صحیح، در مسیر رشد قرار گرفت. از سال 1395 وارد حوزه ارائه خدمات پشتیبانی ماشین‌های بانکی شده است و طی 4 سال توانسته از تعداد حدود 56هزار ماشین بانکی موجود در کشور، نزدیک به 10هزار ماشین بانکی را تحت پوشش خود قرار دهد. تلاش می‌کنیم با تامین قطعات باکیفیت،‌ افزایش نقاط سرویس و پرورش تعداد بیشتری متخصص کارآمد، روند سرویس‌دهی خود را ارتقا دهیم. در واقع قصد داریم اعتماد مشتریان حوزه بانکی را با ارائه خدمات و سرویس‌دهی باکیفیت جلب کنیم. ارائه گزارش‌های بینش کسب‌وکار (BI) ارزش افزوده دیگری است که علاوه بر موارد ذکرشده، نشان از همراهی ما با مشتریانمان در زمینه مطالعه روند کسب‌وکارشان و ارائه راه‌حل‌های مطلوب و به‌موقع دارد. حتی در شرایط شیوع بیماری کرونا، خودگردان‌های توسن‌تکنو در بیش از 1700 نقطه کشور به یاری پرسنل شبکه بانکی کشور و همچنین مشتریان بانک‌ها آمد. آمار تحلیلی نشان‎دهنده استقبال بسیار خوب مردم از این راهکار است که به زودی گزارش‌های آن را به‌صورت عمومی منتشر خواهیم کرد.»

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.