خدمات اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هُپ» بانک ملی

اپلیکیشن «هُپ» هم می توانید شاد و سرگرم باشید و هم با بالا بردن هوش و سواد اقتصادی خود، رویاهایتان را بسازید.

«هپ» اپلیکیشن کانون جوانه های بانک ملی ایران است که بخش های مختلفی نظیر مدرسه اقتصاد، مدرسه هوش مصنوعی، مدرسه کسب و کار، مدرسه مشاوره تحصیلی، کتابخانه دیجیتال، همیار پلیس، بازی، فیلم و کارتون، داستان صوتی و آهنگ، بله، اخبار و … را در دسترس کودکان و نوجوانان قرار می دهد.

 خدمات اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هُپ» بانک ملی

مدرسه اقتصادی

این مدرسه اطلاعات بانکی و اقتصادی را در قالب ویدئوهای جذاب و دیدنی به نوجوانان آموزش می دهد.

مدرسه هوش مصنوعی

با در اختیار گذاشتن ویدئوهای آموزشی در خصوص ساخت ربات، خلاقیت نوجوانان را در زمینه های رباتیک افزایش داده و پس از شرکت در آزمون های مجازی وکسب نمره قبولی می توانند در کلاس های حضوری آموزشی ساخت ربات نیز شرکت نمایند.

مدرسه کسب و کار

آموزش و توانمندسازی کارآفرینان نوجوان در محورهای توسعه مهارت های فردی، سازمانی، بازرگانی و فناوری اطلاعات و ارتباطات که در قالب های فیلم، موشن گرافی، اینفوگرافی و متون آموزشی می باشد.

مدرسه مشاوره و هدایت تحصیلی

شیوه های مناسب جهت برنامه ریزی در زندگی روزمره بخصوص در زمینه های درسی به نوجوانان آموزش داده می شود.

مدرسه حقوقی

بیان و آموزش حقوق نوجوانان با زبانی قابل فهم برای آنها و بررسی عناوینی نظیر مراقبت های قانونی، رعایت حقوق نوجوانان، آسیب های فضای مجازی برای این گروه سنی و … از اهداف این مدرسه می باشد.

مدرسه همیار پلیس

راهکارهای عملی آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی در راستای کاهش تخلفات عمده رانندگی توسط والدین و سایر رانندگان با همکاری پلیس راهور ارائه می گردد.

بازی

بخش بازی های اپلیکیشن هُپ علاوه بر ایجاد تفریح و سرگرمی برای نوجوانان، آنها را با فضای کسب و کار و مفاهیم اقتصادی آشنا می کند.

فیلم و کارتون

در کنار نمایش کارتون های روز دنیا، نوجوانان می توانند با انیمیشن های جذاب، مفاهیم اقتصادی و مالی را آموزش ببینند.

داستان های صوتی و آهنگ

کاربران می توانند مفاهیم اقتصادی را در قالب داستان های جذاب و شنیدنی گوش کرده و آهنگ های مورد علاقه خود را به این بخش اضافه کنند.

بله

در این بخش امکان انجام تراکنش های مالی مانند خرید شارژ، پرداخت قبض و … برای نوجوانان زیر نظر والدین وجود دارد.

سوالات متداول

نوجوانان در این بخش می توانند سوالات خود را در زمینه های مربوط به اپلیکیشن مطرح کرده و جواب سوالاتشان را دریافت کنند.

امکانات آینده

در آینده نزدیک با در نظر گرفتن علاقه مندی کاربران، بخش های متعدد دیگری از جمله امکان ثبت حساب بانکی در اپلیکیشن و انجام تراکنش های مالی، مدارس متعدد با توجه به علاقه و نیاز نوجوانان، مسابقات و جشنواره های متنوع به اپلیکیشن هُپ اضافه خواهد شد.

این اپلیکیشن پیش از این در سایت های بانک ملی ایران و کانون جوانه ها در دسترس مخاطبان قرار داشت اما اکنون در کافه بازار و مایکت نیز بارگذاری شده و قابل نصب و به روزرسانی است.

اپلیکیشن آموزشی-تفریحی «هپ» در سال 98 توسط کانون جوانه های بانک ملی ایران رونمایی و برای کودکان و نوجوانان تا 18 سال طراحی شده است و در کنار تفریح و سرگرمی، هوش پولساز آنان را تقویت کرده و سواد مالی شان را افزایش می دهد.

واژه «هپ» مخفف «هوش پول ساز» است؛ این عبارت در لاتین به معنای «امید و آرزو» است و از سوی دیگر کلمه ای آشنا از یک بازی نوستالژیک و قدیمی است.

علاقمندان به اخبار و اطلاعات بیشتر می توانند کانون جوانه های بانک ملی ایران را در شبکه های اجتماعی (آپارات و پیام رسان بله) به آدرس @kidsbankmelli دنبال کنند و علاوه بر بازی و سرگرمی از مطالب مفید و متنوع آن نیز بهره مند شوند.

نظارت بر فرزندان

با توجه به امکاناتی که اپلیکیشن هُپ در اختیار خانواده ها قرارداده است، والدین می توانند نظارت کامل بر فعالیت فرزندان خود داشته باشند.

 

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.