افزایش ظرفیت چهار خدمت بانکداری غیرحضوری در بانک صادرات ایران

بانک صادرات ایران برای کاهش مراجعات حضوری مشتریان به شعب و استفاده بهینه از ظرفیت‌های بانکداری الکترونیک، چهار خدمت «سقف مجاز کارت به کارت شتابی و دورن بانکی»، «سقف مجاز انتقال وجه از طریق صاپ»، «سقف مجاز شارژ کارت هدیه» را افزایش و «زمان اعتبار سپهر کارت» را تا پایان سال تمدید کرد.
به گزارش روابط‌عمومی بانک صادرات ایران، این بانک پیرو دستورالعمل‌های بانک مرکزی و با هدف مدیریت، کنترل و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا، کاهش مراجعات حضوری به شعب و دستگاه‌های خودپرداز به صورت موقت و تمرکز بر ارائه هر چه بیشتر خدمات غیرحضوری بانکی، سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت (شتابی و درون بانکی) از طریق درگاه‌های اینترنتی، خودپرداز و کیوسک بانک را از مبلغ ٣٠ میلیون ریال در هر شبانه‌روز از مبدأ هر کارت به مبلغ ٦٠ میلیون ریال افزایش داد.
همچنین سقف مجاز انتقال وجه کارت به کارت از طریق پرداخت‌ساز «صاپ» (اپلیکیشن پرداخت بانک صادرات ایران)، از مبلغ ١٠ میلیون ریال به ٣٠ میلیون ریال افزایش یافت. سپهر کارت‌های بانک صادرات ایران نیز که تاریخ اعتبار آنها از فروردین تا پایان سال جاری به اتمام می‌رسد، نیز بدون نیاز به مراجعه حضوری مشتری در شعب، به مدت یکسال تمدید می‌شود.
همچنین بانک صادرات ایران برای ارائه خدمات بیشتر به مشتریان سقف مبلغ شارژ کارت هدیه را تا اطلاع بعدی به صورت موقت به ٢٠ میلیون ریال افزایش داد.
ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.