اینفوگرافیک/ رونمایی از بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور بانک کارآفرین

پیرو عقد تفاهمنامه با انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، بانک کارآفرین به منظور ارزش‌آفرینی برای گروه هدف این تفاهمنامه و توسعه و گسترش سطح همکاری‌ها، از بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور رونمایی کرد.

تمامی شرکت‌ها و واحدهای مجاز تولیدکننده در زنجیره تولید طیور، شامل تولیدکنندگان خوراک دام، طیور و آبزیان، تولیدکنندگان مرغ مادر، واحدهای جوجه‌کشی و تولیدکنندگان مرغ گوشی و تخم‌گذار، در صورت داشتن اهلیت اعتباری می‌توانند از مزایای این بسته اعتباری بهره‌مند شوند.

بر اساس این گزارش علیرضا صادقی معاون امور بانکی، در مراسم رونمایی از این محصول گفت: با هدف تامین نیازهای ضروری اعضای انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، پیرو جلسات متعدد و پس از شناسایی نیازهای اعضاء، تفاهمنامه همکاری با انجمن منعقد گردید. شعبه ستارخان به عنوان شعبه عامل این تفاهمنامه در نظر گرفته شد، اما به دلیل حجم تقاضا و استقبال شرکت‌ها، تمام شعب بانک در سراسر کشور نیز برای خدمات رسانی در این خصوص تجهیز و آماده شدند.

صادقی همچنین افزود: در ادامه همکاری با شرکت‌های عضو انجمن خوراک دام، طیور و آبزیان، بسته اعتباری ویژه زنجیره تولید طیور با هدف افزایش مصارف بانک در حوزه‌های ارزش‌آفرین بخش تولید و همچنین جذب شرکت‌های فعال در زنجیره تولید طیور طراحی و عملیاتی شده است.

وی در ادامه مزایای بسته اعتباری زنجیره تولید را برشمرد و افزود: در فاز اول، بررسی درخواست شرکت‌ها برای حداقل سرمایه در گردش معادل 100 میلیارد ریال و نیز اعطای تسهیلات سرمایه ثابت تا سقف 200 میلیارد ریال تعریف شده است. در آینده نزدیک و با توسعه زیرساخت‌ها، امکان همکاری با شرکت‌های بیشتری را فراهم خواهیم کرد.

بر اساس این گزارش، تسهیلات زنجیره تولید طیور در قالب عقد مرابحه اعطا می‌شود و حداقل سرمایه در گردش قابل ارائه در قالب این بسته تسهیلاتی معادل 100 میلیارد ریال با بازپرداخت اقساطی و یا ماهانه است. همچنین در این بسته، تسهیلات تامین سرمایه ثابت برای شرکت‌ها تا سقف 200 میلیارد ریال با شرایط بازپرداخت اقساطی تا 3 سال فراهم شده است. تخفیف ویژه در صدور ضمانتنامه و نیز ارائه تسهیلات خرید دین با شرایط خاص، از مزایای دیگر این طرح است.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.