بانک‌های استان یزد تعطیل شدند

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار یزد گفت: در راستای پیشگیری از ویروس کرونا تمامی بانک‌های استان به مدت یک هفته تعطیل و به ارایه خدمات الکترونیک می‌پردازند.

احمد ترحمی جمعه شب از اعمال محدودیت‌های جدید خبر داد و افزود: تمامی صنوف و مشاغل به جز صنف نانوایی و سوپر مارکت تا  28 آبان ماه جاری فقط تا ساعت 15:30 مجاز به فعالیت هستند.

وی با اشاره به اینکه فعالیت مجتمع‌ها و فروشگاه‌های تجاری تا ساعت 15:30  مجاز است ادامه داد: رستوران‌ها و فست‌فودها فقط به صورت بیرون‌بر تا ساعت 15:30 مجاز به فعالیت هستند.

این مسوول خاطرنشان کرد: نانوایی‌ها و سوپر مارکت‌ها حداکثر تا ساعت 22 مجاز به فعالیت‌اند و تمامی ادارات از پذیرش حضوری ارباب رجوع امتناع کرده و به صورت غیرحضوری و از طریق تلفنی باید به ارائه خدمات بپردازند.

به گفته ترحمی، تمامی ادارات و دوایر دولتی به مدت 2 هفته پرسنل خود را به نصف کاهش دهند و ممنوعیت تردد در شب به همین مدت تمدید می‌شود و  ساعت پایان کار ادارات به جز مراکز درمانی ساعت 12 است.

معاون استاندار یزد افزود: تمدید ممنوعیت ورود خودروهای غیربومی به استان به مدت 2 هفته دیگر تمدید می شود و  اتوبوس‌های خط واحد و سیستم حمل و نقل عمومی تا اطلاع ثانونی تعطیل اعلام میشود.

ترحمی از تعطیلی آموزش حضوری،  سالن‌های سینما و تئاتر، نمازهای جمعه و جماعت، مراسم ختم در همه مکان‌ها، اماکن گردشگری، باشگاه های ورزشی و گیم نت ها، مراسم عروسی و تجمع در خانه ها، مراسم و تجمع در آرامستان ها، کلیه آرایشگاه های زنانه و مردانه، کلیه مراکز پلیس به اصافه ده، پیشخوان دولت و دفتر خدمات قضایی و مراکز شماره گذاری ماشین ها به مدت یک هفته خبر داد.

هم اکنون بیش از یکهزار بیمار کرونایی در استان یزد بستری هستند.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.