راه‌اندازی طرح بین‌المللی “اکنون خرید کنید، بعداً پرداخت کنید”

به گزارش گروه تحقیق و ترجمه عصربانک، شرکت افترپی (Afterpay) برنامه پرداخت اقساطی خود را برای فروش بین‌المللی در استرالیا، نیوزیلند، انگلیس و کانادا توسعه می‌دهد. طرح ” اکنون خرید کنید، بعداً پرداخت کنید” در مناطق مختلف جهان در حال گسترش است.

همچنین بازار ایالات متحده برای پذیرندگان در سال 2021 باز خواهد شد. به موازات رشد تجارت الکترونیکی بین المللی، این گامی منطقی برای تطبیق و همسوسازی یک روش پرداخت محبوب هم برای پذیرندگان و هم برای مشتریان است.

شرکت افترپی (Afterpay) اعلام کرده است که شرکای تجاری‌اش اینک می‌توانند محصولات خود را به مشتریان در سراسر جهان ارائه دهند. خریداران اقلام مورد نظر را با واحد پول محلی خود مشاهده خواهند کرد و از انعطاف‌پذیری و راحتی پرداخت در چهار قسط در طول یک دوره زمانی، بدون متحمل شدن بهره، کارمزد یا تمدید بدهی بهره‌مند خواهند شد. خرده‌فروشان و پذیرندگان شرکت‌کننده در این طرح نیز می‌توانند بدون پرداخت کارمزد افتتاح حساب یا تبدیل ارز درهای فروشگاه خود را به روی خریداران در دنیا بگشایند.

روی هم رفته، شرکت افترپی (Afterpay) خرید بین‌المللی را نخست در استرالیا و نیوزیلند در ماه مارس سال 2019 معرفی و آغاز کرد که رشد فروش سالانه مقایسه ای تقریباً 576٪ را به همراه داشت. به دلیل چنین نرخ تقاضای فراوانی از سوی مشتریان، تعداد تاجران استرالیایی و نیوزیلندی که اکنون محصولات شان را در خارج از کشور خود به فروش می‌رسانند، به 10 برابر رسیده است.

نیک مولنار، از بنیانگذاران و مدیرعامل شرکت افترپی (Afterpay) در آمریکای شمالی اظهار داشت: “تجارت بین‌المللی به خرده فروشان اجازه می‌دهد تا ویترین فروشگاه‌های خود را به روی جهان بگشایند که مشتریان جدید، تعامل بیشتر و در نهایت فروش بیشتر تجار بدون هزینه و حق الزحمه اضافی را در پی خواهد داشت.

ما به ویژه برای ارائه قابلیت‌های بین‌المللی در این مقطع زمانی خاص بسیار هیجان زده هستیم که مشتریان بیش از هر زمان و قبل از این فصل شلوغ خرید تعطیلات به صورت آنلاین خرید می‌کنند.”

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.