پوشش کل تراز عملیاتی سال گذشته در 8 ماه توسط وبملت

وبملت گزارش عملکرد خود را منتشر کرد. گزارش حاکی از این است که یکه تاز سیستم بانکی توانسته است در هشت ماهه سالجاری کل تراز عملیاتی سال گذشته را پوشش دهد.

مازاد سود دریافتی به سود پرداختی به 98.195 میلیارد ریال در هشت ماهه نخست سال 99 رسیده است که در کل تاریخ عملیات بانکی چشم‌گیر بوده است.

مقایسه درآمد تسهیلات اعطایی و سود پرداختی به سپرده گذاران (8 ماهه نخست سال جاری)

پوشش کل تراز عملیاتی سال گذشته در 8 ماه توسط وبملت

طی 8 ماهه نخست سال جاری بانک ملت، با کسب 208.310 میلیارد ریال درآمد حاصل از تسهیلات اعطایی و پرداخت 110,115میلیارد ریال سود سپرده‌­گذاری، توانست تراز عملیاتی( حاشیه سود) مثبت 98.195 میلیاردریالی را کسب نماید که این سودآوری در نوع خود چشم‌گیر بوده و رشد 52 درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته (حاشیه سودپرداختی 64.432 میلیارد ریالی)، عملکردی مناسب محسوب می‌­شود.

وبملت فقط در آبان‌ماه توانسته است بیش 3،129 میلیارد تومان درآمد کسب کند و 1544 میلیارد تومان سود پرداخت کرده است بنابراین در یک ماه توانسته است حاشیه سود 1585 میلیارد تومانی کسب کند که در مقایسه با سایر بانک‌های بورسی با فاصله بسیار در جایگاه نخست قرار دارد. در صورت تداوم این عملکرد که دور از انتظار هم نیست، می‌توان انتظار داشت این بانک EPS بسیار بالایی درسال 1399 برای سهامداران خود محقق سازد.

رشد سود 145 درصدی آبان ماه  نسبت به مدت مشابه سال قبل

مقایسه درآمد تسهیلات اعطایی و سود پرداختی به سپرده گذاران بر اساس تراز عملیاتی ماهیانه (آبان ماه سال جاری)

پوشش کل تراز عملیاتی سال گذشته در 8 ماه توسط وبملت

در آبان ماه سال جاری درآمد حاصل از تسهیلات مبلغ 31.296 میلیارد ریال و سود پرداختی به سپرده­گذاران مبلغ 15,445 میلیارد ریال می باشد که منجر به ثبت تراز عملیاتی (حاشیه سود ) 15.851 میلیارد ریال در هشتمین ماه سال شده است. به این ترتیب تراز بانک در آبان ماه امسال، 145درصد بیشتر از مدت مشابه در سال قبل می‌باشد.

درآمد حاصل ازتسهیلات درآبان ماه امسال، نسبت به مدت مشابه در سال قبل دارای رشد 65 درصدی بوده است.

سود پرداختی به سپرده­گذاران درآبان ماه امسال، نسبت به مدت مشابه در سال گذشته تنها24 درصد افزایش نشان می‌دهد.

ارسال یک پاسخ

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.